Barry Lyndon / DVD ?
Fra : Jan Bravo

Dato : 06-01-06 00:42

Skal bruge Stanley Kubricks "Barry Lyndon" på DVD senest kl 18.00 fredag (
idag )
Nogen hér der ved et sted i Københavns-området hvor den er på lager ?

Alt andet med Kubrick er til at få. Endda til en 50'er i Fona 2000. Men DEN
titel kan jeg ikke finde nogen steder.

Hjælp mig hvis muligt.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-01-06 00:44

Hej!

Jan Bravo wrote:

> Nogen hér der ved et sted i Københavns-området hvor den er på lager ?

Ring evt. til TP Musik på Roskildevej. De har _meget_ :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 06-01-06 09:27

"Jan Bravo" <fromheaven@0fir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen hér der ved et sted i Københavns-området hvor den er på lager ?
>

> Alt andet med Kubrick er til at få. Endda til en 50'er i Fona 2000. Men

Er du sikker på de ikke har den i Fona 2000? Jeg mindes at de havde alle
kubrick filmene til 99,- stk.

Mvh. Martin