IMDb og musik
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-01-06 09:57

Er det mig der er halvblind - eller registrerer IMDb'en ikke filmens
musik, altså de gennemgående temaer såvel som de konkrete musiknumre?

Hvor finder jeg ellers en samlet oversigt over hvad der er brugt af
musik i en bestemt film hvad angår sang- og musiktitler, komponister,
tekstforfattere, solister osv.?

--
Jørgen Grandt
Glan glad og gratis på grandts dk

Fra : Thomas W. Helvard

Dato : 05-01-06 13:05

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvor finder jeg ellers en samlet oversigt over hvad der er brugt af
> musik i en bestemt film hvad angår sang- og musiktitler, komponister,

Så vidt jeg kan huske er der en 'Soundtrack listing' i menuen til venstre

- T

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-01-06 15:31

Thomas W. Helvard skrev bl.a.:

> Så vidt jeg kan huske er der en 'Soundtrack listing' i menuen til
> venstre

Du har ret og jeg er halvblind. Jeg havde kun kigget efter nøgleord som
Music-etellerandet, men soundtrack er selvfølgelig det det handler om.
Tak for hjælpen.

Fra : Taba

Dato : 05-01-06 22:53

> Du har ret og jeg er halvblind. Jeg havde kun kigget efter nøgleord som
> Music-etellerandet, men soundtrack er selvfølgelig det det handler om.
> Tak for hjælpen.

Ellers er der http://www.soundtrackinfo.com/ som også er værd at kigge på
IMO

/Taba