Kan man her?
Fra : Mike

Dato : 03-01-06 20:12

Jeg har en flyttekasse med videofilm. Kan man annoncere for at sælge dem
her. Hvis ikke, hvor så hen?
På forhånd tak
Mvh
Mike

Fra : Holst

Dato : 03-01-06 20:26

Mike wrote:

> Jeg har en flyttekasse med videofilm. Kan man annoncere for at sælge dem
> her. Hvis ikke, hvor så hen?

Du kan på http://www.usenet.dk finde en oversigt over de danske grupper,
hvor du også kan se, hvad de forskellige grupper dækker over (eller
indimellem lige så vigtigt: ikke dækker over).

Fra : Mike

Dato : 03-01-06 22:41

1000 tak

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-06 18:22

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

_____

Det er godt nok træls (en skam), men du skal lige vide at de nok er i
særdeles lav kurs, efter at dvd-maskinerne er kommet frem og så langt ned i
pris. Du får nok groft sagt intet for dem. Desværre.
Jeg selv har forsat video. Jeg har lige købt to kasser med ialt 50 stk.
4-timers videobånd for ialt 200 kr. - Som bonus fik jeg smasket yderligere 5
ekstra film oveni hatten.

Det giver et stykpris på 3,64 kr.

Hilsen Åge