FIlm....
Fra : M.Nielsen

Dato : 02-01-06 21:08

-Hejsa alle i gæve film tosser

Jeg leder efter titlen på en film jeg så for mange år siden..... Den
handler om en dreng der finder et rumskib, et stort sølv farvet et.
Inden i er der en robot arm med et gult "øje" i midten. Igennem filmen
flyver de rundt og rejser tilbage i tiden alt i mens de bliver jagtet af
militæret....

Sådan mener jeg at den er, kan kun huske små ting, men det er det store
og hele det jeg husker.

Er der nogen der kan hjælpe med en titel og evt. et sted man kan købe den?

MVH.
Michael

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-01-06 21:17

"M.Nielsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> og hele det jeg husker.
>
> Er der nogen der kan hjælpe med en titel og evt. et sted >man kan købe den?

Flight of the Navigator
http://www.imdb.com/title/tt0091059/

http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=Flight+of+the+Navigator
og mange andre steder

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : M.Nielsen

Dato : 03-01-06 15:34

Michael Meidahl Jensen skrev:

> Flight of the Navigator
> [...]

Mange tak for hjælpen....

Har nu kigget et par sider igennem, og ville hører om der nogen der ved
om den findes med danske undertekster.
Kan kun finde den uden undertekster.

Venlig Hilsen
Michael

Fra : Rune Jensen

Dato : 04-01-06 00:36

M.Nielsen wrote:

> Mange tak for hjælpen....
>
> Har nu kigget et par sider igennem, og ville hører om der nogen der ved
> [...]

Den hedder vist "Tilbage til virkeligheden" på dansk, men problemet er
at det hedder "The Wraith" http://www.imdb.com/title/tt0092240/ også, så
den er vist lidt bøvlet at finde. Men held og lykke :)

-Rune Jensen