Film musik i Final Call og Thomas Crown af~
Fra : Søren Blom

Dato : 02-01-06 16:36

Er der en som kender til musikken der bruges i Thomas Crown affære og Final
Call filmene.

I Thomas Crown filmen bliver det bl.a. spillet da der bliver leget kispus
med vagterne på museet hvor maleriet skal afleveres og der er en hel del
mænd i bowler hat.
I Final Call bliver samme musik bl.a. brugt ved rulleteksterne og flere
steder inde i filmen, en som kan fortælle mig hvilket kunster jeg skal jagte
en CD efter for at få samme musik.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Lars Rindsig

Dato : 02-01-06 16:48

Søren Blom wrote:

> Er der en som kender til musikken der bruges i Thomas Crown affære og Final
> Call filmene.

Skal vi gætte på at det er Nina Simones "Sinnerman" du er ude efter? Led
efter en af hendes Best of-plader på Polygram - der burde den være på.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Jacob Ekstrøm

Dato : 02-01-06 16:55

Lars Rindsig wrote:

> Skal vi gætte på at det er Nina Simones "Sinnerman" du er ude efter?
> Led efter en af hendes Best of-plader på Polygram - der burde den
> være på.

Formodentlig dog ikke i House-remixet, som bruges i Final
Call-rulleteksterne..

Mvh Jacob E.

Fra : Søren Blom

Dato : 05-01-06 16:44

"Jacob Ekstrøm" <sp@mmer.dropdead.ok> skrev

> Formodentlig dog ikke i House-remixet, som bruges i Final
> Call-rulleteksterne..

Ved du hvem som har lavet House-remix udgaven, jeg har fundet selve nummeret
på en "the Best of Nina Simone" cd som jeg fik i TP musik.