Hvor finder jeg "Krigen mod elverne" der l~
Fra : Gaby

Dato : 31-12-05 02:27

Hej NG og rigtigt godt nytår.

Jeg har været meget betaget af den miniserie i 2 afsnit (Krigen mod
elverne), som tv2 har sendt her i denne uge. Den originale titel er: The
Magical Legend of the Leprechauns. Jeg har fundet en side på engelsk men det
er med en kode 1, som vi ikke kan afspille på vores dvd.

Skulle nogen evt. have optaget serien og vil kopiere den til mig, så hører
jeg meget gerne fra jer. Jeg betaler naturligvis hvad det skal koste.
Jeg håber meget på at nogen kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Mange nytårshilsner og tanker
Nienna

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-12-05 02:37

"Gaby" <heksemutter@(FJERNDETTE)mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er med en kode 1, som vi ikke kan afspille på vores dvd.

Hvilken afspiller er det (mærke/model), måske kan den låses op til at
afspille region 1.
Prøv evt. at søge et hack her (de fleste låses op med en taste-kombination
på fjernbetjeningen):
http://www.videohelp.com/dvdhacks

> Skulle nogen evt. have optaget serien og vil kopiere den til mig, så hører
> jeg meget gerne fra jer. Jeg betaler naturligvis hvad det skal koste.
> Jeg håber meget på at nogen kan hjælpe mig.

Det er knapt så lovligt det der
Meeeen... Jeg kunne da også godt være interesseret O

Mvh
Benjamin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-12-05 02:49

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

Fandt iøvrigt den tyske udgave via IMDB.com:
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B000050HN7/303-0919898-6903448

Der er engelsk og tysk tale, engelske og tyske undertekster.
Region 2

Mvh
Benjamin

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 31-12-05 12:05

Gaby wrote:
> [...]
> Magical Legend of the Leprechauns. Jeg har fundet en side på engelsk men det
> er med en kode 1, som vi ikke kan afspille på vores dvd.

De sendte den på hallmark for et halvt års tid siden, så du kan jo være
heldig at de sender den igen. Jeg optog den faktisk i sin tid, men har
slettet den igen, desværre.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 31-12-05 15:05

Gaby <heksemutter@(FJERNDETTE)mail.dk> wrote:

> Skulle nogen evt. have optaget serien

Jeg så den ikke, men måske kan du finde nogen der optog den på
http://www.recordere.dk/forum/

Fra : Gaby

Dato : 31-12-05 15:50

Hej alle der har svaret mig.

Tusind tak for jeres svar - jeg leder videre. Tak fordi du, Laziter, gjorde
mig opmærksom på ulovligheden i at betale for kopieret film - det er jo helt
rigtigt. Tak og rigtigt godt nytår til alle

Mange lyse hilsner fra Nienna

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-01-06 01:28

> [...]
helt
> rigtigt. Tak og rigtigt godt nytår til alle

No problem, ville dog hellere have tak for linket, det tog lidt længere tid
at finde end det tog at skrive det andet
Men hvis du finder en der har optaget det og får det i hus, ja så smid lige
en mail, jeg vil gerne bidrage til udgifterne mod at få en kopi

Mvh
Benjamin