Antonioni-klassiker
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-12-05 18:05

Ved nogen af jer om man et eller andet sted kan købe en dvd-udgave af
Antonionis "Professione: reporter" fra 1975? Danske undertekster ingen
hindring.

--
Jørgen Grandt

Glan glad og gratis på grandts dk
hvis du vil nøjes med at se på ...

Fra : Ole Kofoed

Dato : 30-12-05 19:48

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> Ved nogen af jer om man et eller andet sted kan købe en dvd-udgave af
> Antonionis "Professione: reporter" fra 1975? Danske undertekster ingen
> hindring.

Fra det nyeste nummer af Mifune:

"Sidste år indgik Nicholson en aftale med Sony om at restaurere en
festivalkopi. Og i starten af næste år følger så den amerikanske dvd. Om det
bliver den amerikanske eller europæiske biografversion, der kommer på
dvd'en, er endnu usikkert."

Mvh.

Ole

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-12-05 00:48

Ole Kofoed skrev:

> [...]
> festivalkopi. Og i starten af næste år følger så den amerikanske dvd.
> Om det bliver den amerikanske eller europæiske biografversion, der

Tak. Jamen så er det jo bare at sætte sig ned og vente. Jeg ville ellers
godt vist min kone den som et led i vores private Nicholson-temamåned.

Godt nytår!