Oprettelse af egen SMS gateway
Fra : BK_Pathak

Dato : 12-06-01 18:05

Vores web program sender nogle vigtige varsling oplysninger til kundernes
SMS nummer som EMAIL. Selv om det er gratis, er det meget usikker om
leveringstiden især for SONOFON. Jeg har skrivet og ringet (indtastet mit
tlf nr.) til SONOFON og bedt at forklare hvad er deres politik for SMS som
email. Men jeg har ikke fået noget svar.

For at undgå forsinkelsen, overvejer vi at oprette vores egen SMS gateway,
og selvfølgelig vil vi betale for hver eneste SMS besked.

Jeg har to spørgsmåler:
1. Er det garanteret at beskederne vil være modtaget inden nogenlunde tid
(dvs. om få minutter) især hos SONOFON ?

2. Hvilken gateway?
SMS-IT v3 http://www.sms-it.com/
ASP2SMS http://www.ASP2SMS.com
eller ........

Fra : Søren Blom

Dato : 12-06-01 22:34

Hej

Uden at jeg har en fis forstand på SMS gatewayer, har I så prøvet programmet
"Multica SMS sender" som kan hentes fra http://www.multica.com/ det er
ganske effektivt og gratis.
Måske kan det være jeres løsning, inden at I kaster jer ud i kæmpe
investeringer hvilket jeg tror en SMS gateway er.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Crane

Dato : 13-06-01 07:08

> Jeg har skrivet og ringet (indtastet mit
> tlf nr.) til SONOFON og bedt at forklare hvad er deres politik for SMS
som
> email. Men jeg har ikke fået noget svar.

Keep dreaming..

> For at undgå forsinkelsen, overvejer vi at oprette vores egen SMS gateway,
> og selvfølgelig vil vi betale for hver eneste SMS besked.

Sådan, jeg ved at www.freeway.dk (dem bag dating.dk) har deres egen. Prøv at
spørge dem

Jens

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-06-01 10:11

"BK_Pathak" skrev i en meddelelse

> For at undgå forsinkelsen, overvejer vi at oprette vores egen SMS gateway,
> og selvfølgelig vil vi betale for hver eneste SMS besked.

Tja.... ved du hvad det koster? Her er prisen! Her er en a-mail fra Mobilix
(ikke Orange?)....

Hej Boris

Hermed link til Mobilix SMS Engros aftale.

Skulle du have brug for yderligere er du velkommen til at kontakte mig

PC Version..: http://images.mobilixbusiness.com/smsengros/smsengros.zip
Mac Version.: http://images.mobilixbusiness.com/smsengros/smsengros.sit
Username: mobilix - Password: smsengros

Med venlig hilsen / Sincerely,
Brian Jørgensen
Systemkonsulent - Mobil
Project Sales
# MOBILIX - Prags Boulevard 80 - 2300 København S - Denmark
Tel:+45 8233-7141 - Fax: +45 8233-7308
mailto:blj@mobilix.dk - http://www.mobilix.dk

> Jeg har to spørgsmåler:
> 1. Er det garanteret at beskederne vil være modtaget inden nogenlunde tid
> (dvs. om få minutter) især hos SONOFON ?

Du kan købe en gateway........

> 2. Hvilken gateway?
> SMS-IT v3 http://www.sms-it.com/
> ASP2SMS http://www.ASP2SMS.com
> eller ........

Du kunne købe en!?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-06-01 11:54

"Boris Mathiasen" <Boris_Mathiasen@mail.tele.dk> wrote in message

> Tja.... ved du hvad det koster? Her er prisen! Her er en a-mail fra
Mobilix
> (ikke Orange?)....

Det er ikke særligt fint at offentligøre mails fra folk uden man har fået
lov. Jeg tror bestemt ikke mobilix er inteseret i det login bliver spredt
for alle vinde ;))

/Dennis

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-06-01 11:56

"Dennis Pedersen" skrev i en meddelelse

> Det er ikke særligt fint at offentligøre mails fra folk uden man har fået
> lov. Jeg tror bestemt ikke mobilix er inteseret i det login bliver spredt
> for alle vinde ;))

That haven't crossed my mind! Nåå ja, men det er det samme svar du får hvis
du henvender dig. Jeg håber ikke du har været inde og kigge!

/bm

Fra : Jochke

Dato : 14-06-01 06:58

Jeg har også nogen priser fra TDC og sonofon hvis du er interesseret.

Jochke