Er flere Hornfisk omkring Sjælland / i fjo~
Fra : Jan Gøtze

Dato : 12-06-01 17:53

Hej alle

I morgen Onsdag den 13/06-01 skal jeg ude og fiske (feriedag).
Mit h}b var at fange nogle n{bdyr med flugestang.

Jeg har kun f}et 1 fejlkroget HF i }r
Da jeg bla. har v{ret syg samt d}rligt vejer (til fluestang) m.m.,

S} her er mit sp|rgsm}l, er der nogen HF omkring Sj{lland evt. i
fjordene Isse / Roskilde.

Nogle ideer ?

Jeg er den lykkelige ejer af en Bellyboat, dvs. at jeg kan komme til
Hornfiskene

H}ber at h|re fra jer
---
MVH. : Jan G|tze
Alias : Stumpen
Sted : 2630 Taastrup
E-Mail : Stumpen2@get2net.dk
---

Fra : Lasse

Dato : 12-06-01 18:54

Jeg tr{r at [{r er n)(?t galt med dit tastat¤] !!!!

Fra : Jan Gøtze

Dato : 12-06-01 19:33

Er der andre der ikke kan se mine tegn korrekt!!!

Svar venligst

Fra : Christian Skands

Dato : 12-06-01 20:25

skands@mail.dk
> Er der andre der ikke kan se mine tegn korrekt!!!
>
> Svar venligst

Selvom det ikke hører hjemme her. Ja jeg kan heller ikke se dine tegn
korrekt,

--
Med lystfiskerhilsen

Christian

Fra : Chris

Dato : 12-06-01 20:28

J#g kan h[ller ikk}!!!

Fra : Claus

Dato : 12-06-01 21:15

Jeg så dem fint.

Claus

Fra : Claus

Dato : 12-06-01 21:13

Jeg fiskede fra bellyboat ved Hornbæk for en lille uges tid siden, og
der var masser af hornfisk.
Ikke at jeg fangede ret mange, men hug var der hele tiden.
Sagen var bare den, at der var "gammel sø" d.v.s. at bølgerne rullede
ned fra Kattegat på trods af at det var vindstille, da det havde blæst
en del dagen inden.
Resultat: en gyngetur uden lige som endte i veritabel søsyge!
Da det så blæste op, måtte jeg lade mig skylle på land med brændingen
- noget af en oplevelse!

Men du skal da nok finde hornfisk hvis det er det du går efter - har
forresten også mødt dem ved Klampenborg/Knud Rasmussen.

Claus

Fra : Henric

Dato : 15-06-01 02:02

Ditt meddelande ser skumt ut på min burk också.
Outlook vill installera "västeruropeeiskt språkstöd" när jag tittar på dina
meddelanden.
Det händer inte med andras meddelanden.
/H