Køb af ny båd?
Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 12-06-01 15:25

Hej alle sammen,

Jeg skal til at købe ny båd for første gang.
Er der nogle, som har nogle gode råd i den forbindelse?

Tak på forhånd,

Bjarne

Fra : Hanne og Hans

Dato : 12-06-01 22:49

Foreningen til Langturssejladsens Fremme har en udmærket publikation, der
hedder køb af båd.
Den er meget anbefalelsesværdig.
Adressen er :ftlf@ftlf.dk
Langtursforeningen har adresse : Gustav Wieds Vej 25,8000 Århus C.
Tlf 86182495
Fax 86183116
www.ftlf.dk

Fra : Tore og Helle

Dato : 13-06-01 08:33

Politikens sejlerbog kan også give dig nogle nyttige tips, men ellers så
meld dig ind i en sejlklub og sejl et stykke tid inden du køber. Det kan
spare dig for at købe noget "forkert"

mvh

Tore

Fra : Heidi & Jesper

Dato : 17-06-01 21:22

Er der nogen der ved hvad der ligger af sejl klubber i eller omkring
Næstved???

Jesper..-

Tore og Helle <hellehjorth@dadlnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yDEV6.31$DH.6365@news.get2net.dk...

Fra : M.

Dato : 13-06-01 08:58

Hej Bjarne

Hvilken bådtype har du tænkt dig, sejl- eller motorbåd?

Michael

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 13-06-01 10:08

Og hvad skal du bruge den til?
Familie, kap, tæt på land, krydse kattegat, fiskeri, dykning, alene, 6 pers,

Erik Breum Petersen

M. <cortsen@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g76ef$u4c$1@news.net.uni-c.dk...