Linieafstand i html
Fra : Martin Fæster

Dato : 06-12-00 11:17

Hej Jeg er ved at lave en side, der står noget på hver anden linie, og der
er næsten ikke plads, selvom der åbnes til fuld skærm (F11).
Er der en kode for at ændre linieafstanden til f.eks. 3/4 af den normale
linieafstand?

Martin

Fra : Sune B. Fibæk

Dato : 06-12-00 12:59

"Martin Fæster" <mafaeste@worldonline.dk> skrev i
<mmoX5.3227$_z1.153205@news000.worldonline.dk>:

> der en kode for at ændre linieafstanden til f.eks. 3/4 af den normale
> linieafstand?

det kommer jo an på hvad det normale er

du kan lege dig frem med følgende stump css:

body { line-height: 6px; }

--
$finger sune
Login: sune Name: Sune B. Fibæk

Fra : Martin Fæster

Dato : 06-12-00 13:36

> det kommer jo an på hvad det normale er
> du kan lege dig frem med følgende stump css:
> body { line-height: 6px; }
> $finger sune
> Login: sune Name: Sune B. Fibæk
> No mail. No Plan. No Life.
Det virker ikke men jeg har noget kode med der animere, det kan være det
indvirker på det.
Der er 3 sider fordelt over 3 frames. Sponsorer på forsiden af teatret.
http://www.taastrupteater.dk/spons02.html

Martin

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 17:51

Fra : Martin Fæster

Dato : 06-12-00 17:51

"Sune B. Fibæk" <oh-wonderful-spam@fibaek.dk> wrote in message
> "Martin Fæster" <mafaeste@worldonline.dk> skrev i
> <fpqX5.3247$_z1.156534@news000.worldonline.dk>:
>
> har du prøvet at omdefinere til en ny klasse (.class) og så bruge den i
> stedet for bare at tilrette <body>? det burde vel ikke være noget
> problem at der er andet kode på siden. Hvad sker der f.eks. hvis du
> definerer en klasse: .afstand og sætter class="afstand" på din <p> tags?

Tak for rådet, det ser ud til at virke, men jeg vil også gerne give en anden
side end den samme i det lille frame når man lukker sponsorerne fra det
store vindue.
Jeg vil gerne sende til mit frame "taeppe" en sponsor1.html target="taeppe"
når det store vindue lukkes, nogen idéer?

Martin

Fra : Jakob Andersen

Dato : 06-12-00 17:56

> [...]
> Jeg vil gerne sende til mit frame "taeppe" en sponsor1.html
target="taeppe"
> når det store vindue lukkes, nogen idéer?

OnUnload="document.framenavn.location.href='min_side.htm'"

Kan det gøre tricket?

--
Jakob Andersen

Fra : Martin Fæster

Dato : 06-12-00 18:26

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> Martin Fæster <mafaeste@worldonline.dk> skrev
> anden
> target="taeppe"
>
> OnUnload="document.framenavn.location.href='min_side.htm'"
>
> Kan det gøre tricket?
>
> --
> Jakob Andersen
>
> spons03.html har en fejl. onunload er sat ind i body. men det vil ikke.
Det skal vel være i body?
link="#00FFFF" vlink="#0000FF" alink="#FF0000" topmargin="1" leftmargin="5"
bgproperties="fixed"
OnUnload="document.taeppe.location.href='http://www.taastrupteater.dk/sponso
rer1.html'">

Martin