Table width=100% procent virker ikke i Net~
Fra : Stig Holmberg

Dato : 06-12-00 09:52

Denne tabel burde strække sig over hele skærmens bredde, men det virker ikke
i Netscape 4.73, der kommer en kant i højre side, som om den vil gøre plads
til en scroolbar.

Det ser fint nok ud i Internet Explorer 5.5.

Nogen der har en løsning?

Stig

<head>
<title>Tabeltest</title>
</head>

Fra : Jakob Andersen

Dato : 06-12-00 10:25

Stig Holmberg wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

Hvad skal jeg sige? det burde virke!

Jeg kan ikke lige finde ud af hvad der kan være galt, har du en URI

VH. Jakob Andersen

Fra : Stig Holmberg

Dato : 07-12-00 00:17

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message

> Jeg kan ikke lige finde ud af hvad der kan være galt, har du en URI
>
> VH. Jakob Andersen

Nej har ikke en URL, men der er ikke mere kode end det jeg har vedlagt lige
til at klippe og klistre. Jeg forstår simpelthen ikke Nutscapes logik.

Mvh. Stig

Fra : N/A

Dato : 08-12-00 01:39

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-12-00 01:39

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Du kan sætte tabelwidth lidt højere end 100%.
> Ved 102 % dækker tabellen hele siden uden ledig plads til scrollbar.

Er det ikke noget fusk? Er det virkelig med i standarden, eller er det bare
noget du har eksperimenteret dig frem til i IE?

Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-12-00 05:00

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> skrev i en meddelelse news:9zWX5.426$bK3.12406@news.get2net.dk

> Er det ikke noget fusk? Er det virkelig med i standarden, eller er det bare
> noget du har eksperimenteret dig frem til i IE?

Hvad mener du med IE, jeg har ikke prøvet det i IE, hvorfor skulle jeg det?
Det er vel Netscape 4.73, det drejer sig om og jeg har samme udgave, så
jeg prøver da i den.

Om det er fusk ved jeg ikke, vel ikke mere end så meget andet, f. eks.
NNs marginheigth og marginwidth, det er jo også uden for standard.

Med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-12-00 17:29

Wed, 6 Dec 2000 09:52:09 +0100, skrev "Stig Holmberg"
<stig-holmberg@mail.tele.dk>:

Tilføj scroll=auto i <body>, det vil så fjerne den tomme plads, som
afsætter plads til scrollbar under forudsætning af, at scroll ikke er
nødvendigt på siden.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Stig Holmberg

Dato : 07-12-00 00:14

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Tilføj scroll=auto i <body>, det vil så fjerne den tomme plads, som
> afsætter plads til scrollbar under forudsætning af, at scroll ikke er
> [...]

Det virker desværre heller ikke i Netscape, har også prøvet med, scroll=yes,
scroll=no, det må være et bug i Netscape. Gad vide om css kan fixe det.

Mvh. Stig

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-12-00 00:32

"Stig Holmberg" <stig-holmberg@mail.tele.dk> wrote
> Det virker desværre heller ikke i Netscape, har også prøvet med,
scroll=yes,
> scroll=no, det må være et bug i Netscape. Gad vide om css kan fixe det.

Det er ikke en bug min Netscape4 kan fint klare det....
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på