Skærme
Fijala 3554
SONY G400 - Hvordan er det nu liiiige...
Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 12-06-01 14:05

Hvordan er det nu lige, at man via skærmens menusystem checker, hvor
gammel den er? Jeg mener at man kan få produktionsuge + år + serienr.
frem ved at lave en eller anden tastekombination, men hvilken?

mvh
Peter

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 12-06-01 14:10

"Falckredderen Ragga Muffin" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu lige, at man via skærmens menusystem checker, hvor
> gammel den er? Jeg mener at man kan få produktionsuge + år + serienr.
> frem ved at lave en eller anden tastekombination, men hvilken?

Og der var jeg så vist lidt for hurtig. Det viste sig, at man bare
skulle holde menu-knappen inde et stykke tid.

Betyder produktionskoden: 2000-20, at skærmen er produceret i uge 20, år
2000?

mvh
Peter