Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ja det måtte jo komme
Fra : KsK

Dato : 25-01-06 18:32

så er pris dumpe læk mærk til at vores allesammen NRE er omtalt

http://www.pressefotografforbundet.dk/1039

KsK

Fra : waal

Dato : 25-01-06 19:09

"KsK" <ksk@allg.dk> skrev i en meddelelse
> så er pris dumpe læk mærk til at vores allesammen NRE er omtalt
>
> http://www.pressefotografforbundet.dk/1039
>
> KsK

Kunne man ikke forstille sig at bemeldte forbund led af samme -isme som VVS-
og EL branchen ?

Michael

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-01-06 19:37

waal wrote:

> Kunne man ikke forstille sig at bemeldte forbund led af samme -isme
som VVS-
> og EL branchen ?

Sammenligner du her med flyselskabernes luftkarteller ?

Bo //

Fra : waal

Dato : 25-01-06 21:23

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> som VVS-
>
> Sammenligner du her med flyselskabernes luftkarteller ?

Mener du luftkasteller eller ulovlig karteldannelse ?

mvh
Michael

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-01-06 22:48

waal wrote:

> Mener du luftkasteller eller ulovlig karteldannelse ?

Netop til det formål opfandt jeg et helt nyt ord

Bo //

Fra : condrup.net

Dato : 25-01-06 19:39

"KsK" <ksk@allg.dk> skrev i en meddelelse
> så er pris dumpe læk mærk til at vores allesammen NRE er omtalt
>
> http://www.pressefotografforbundet.dk/1039
>
> KsK

Det er jo nemt nok, lade være med at støtte de "Netto" bureauer.. Det er et
typisk "amatørfænomen" og jeg tvivler ligeså på, at pressefotografer smider
deres arbejde væk til discount, som nævnt i artiklen.

Det glædelige for NRE er så, at han nu får en øget statistik på hans site,
roflmao..

Fra : Leif Langgaard

Dato : 25-01-06 20:42

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> skrev i en meddelelse

> Det glædelige for NRE er så, at han nu får en øget statistik på hans site,
> roflmao..

Skriver niels ikke at har ejer Skandinaviens største billedgalleri/bureau?

I denne artiklen ( http://www.pressefotografforbundet.dk/2500 ) står der:
""Med 30.000 billeder i databasen forsøger Stockphotomedia fra adressen
www.fotomedia.se at sælge arkivbilleder taget af amatører og
professionelle.""

--
Leif Langgaard

GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:
http://www.azfotos.com/
http://www.webshots.com/

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-01-06 19:43

"KsK" <ksk@allg.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.pressefotografforbundet.dk/1039

Flot. En 1½ år gammel artikel. Hvis du er ligeså langsom i en seng, må din
kone være tilfreds.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : condrup.net

Dato : 25-01-06 19:48

> "KsK" <ksk@allg.dk> skrev i en meddelelse

> Flot. En 1½ år gammel artikel. Hvis du er ligeså langsom i en seng, må din
> kone være tilfreds.
>
> --

ROFLMAO, jamen Jens han skriver jo også "ja det måtte jo komme"...

Fra : waal

Dato : 25-01-06 21:24

> ROFLMAO, jamen Jens han skriver jo også "ja det måtte jo komme"...

det, den, ham eller hende ?

Fra : Fam.Merrild

Dato : 25-01-06 22:59

Ja men, han har en kone
hvad du nok ikke har

Fra : KsK

Dato : 25-01-06 23:58

"Fam.Merrild" <m.merrild@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> Ja men, han har en kone
> hvad du nok ikke har

måske men historie er alligevel med i deres nyhed brev !!!
og efter din indlæg i dk.snak.seksuel.... at dømme virke du da helle ikke
særlig begejster for dit sex liv ???

KsK

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-01-06 00:05

> måske men historie er alligevel med i deres nyhed brev !!!

"Nyhedsbrevet" var oppe at vende i denne gruppe for 1½ år siden, men hvor
skulle du dog vide det fra?

> og efter din indlæg i dk.snak.seksuel.... at dømme virke du da helle
> ikke særlig begejster for dit sex liv ???

Sexliv? Hvad får dig til at tro, jeg har et sexliv? Fantaserer vi lidt nu?
Pas nu på; man kan blive (ord)blind af dén slags.

Fra : HBJensen

Dato : 26-01-06 10:31

> "KsK" <ksk@allg.dk> skrev i en meddelelse

> Flot. En 1½ år gammel artikel. Hvis du er ligeså langsom i en seng, må din
> kone være tilfreds.

....eller øm

Henrik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-01-06 10:43

HBJensen wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> ...eller øm

....eller måske bare faldet tilfreds og uforstyrret i søvn.

Fra : KsK

Dato : 26-01-06 20:27

nu hvad det dette linke der skulle stå øveste
http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?news=2515

og på den side find man linke med NRE GALLERI
KsK

Fra : condrup.net

Dato : 26-01-06 21:04

> [...]
> http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?news=2515
>
> og på den side find man linke med NRE GALLERI

Citat:
Fotografen Tad Denson er en glad mand. Han har råd til at køre BMW og det er
takket været indtægterne fra hans arkivsalg, siger han. Godt nok tjener han
kun kr. 1,25 pr. billede, men da han har mange af dem, så summer det op. Til
gengæld vil hans venner og kolleger ikke rigtig snakke med ham mere.. Citat
slut.

LOL, jeg synes sq nok jeg så NRE forleden i en BMW, helt alene..

Fra : langgaard@klarupnet.~

Dato : 27-01-06 07:56

condrup.net wrote:

> LOL, jeg synes sq nok jeg så NRE forleden i en BMW, helt alene..

Hej.

Nu er BMV jo alt fra en afhentning til 2500,- som kun holder syn i 3
måneder!