Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon ixus 700/750
Fra : Jimmie Andersen

Dato : 22-01-06 10:59

Hej alle

Er der nogen af jer, der kort, ved hvad forskellen er på ixus 700 og 750. Nu
har jeg siddet og luret på nettet en lille times tid, og har ikke helt kunne
blive klog på det.

Kan det svare sig at købe det ene frem og det andet?

Fra : E.M.

Dato : 22-01-06 11:23

"Jimmie Andersen" <news@jimSPAMmie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne blive klog på det.
>
> Kan det svare sig at købe det ene frem og det andet?

Jeg kan ikke umiddelbart se hvor forskellen ligger, andet end at 750 er
afløser for 700, så mon der ikke er sket små forbedringer hist og her?

Mvh. E.M.

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 22-01-06 13:15

> Jeg kan ikke umiddelbart se hvor forskellen ligger, andet end at 750 er
> afløser for 700, så mon der ikke er sket små forbedringer hist og her?

Jo, det burde man jo mene, bare sjovt at det ikke står nogen steder. Der er
jo ingen grund til at give 3-400 kr fordi det hedder noget andet

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 22-01-06 14:36

"Jimmie Andersen"skrev
> Er der nogen af jer, der kort, ved hvad forskellen er på ixus 700 og 750. Nu
> har jeg siddet og luret på nettet en lille times tid, og har ikke helt kunne
> blive klog på det.

IXUS 750 har LCD Screen Size: 2.5 inch, mens 700 kun har 2 tommer.

mvh
Thorkild Dalsgaard