Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus E 330
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 18-01-06 10:45

Er der nogen der har links/info om den nye Olympus E 330 ?
- skulle være med dobbeltspejl så der er "live" LCD skærm!

Claus Rasmussen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-01-06 20:27

"Claus Rasmussen" <claras@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har links/info om den nye Olympus E 330 ?
> - skulle være med dobbeltspejl så der er "live" LCD skærm!

Mener du ikke E300, sådan en er på vej til mig, ved dog ikke om den har
"live LCD", men ved mere til den kommende weekend.

Derimod har min gamle E10 det, ligeledes også efterfølgeren E20.

MVH Hans

Fra : jonragnarsson@gmail.~

Dato : 24-01-06 13:41

Claus Rasmussen wrote:
> Er der nogen der har links/info om den nye Olympus E 330 ?
> - skulle være med dobbeltspejl så der er "live" LCD skærm!
>

> Claus Rasmussen

Here you go:
http://www.4-3system.com/

Fra : emj

Dato : 24-01-06 14:33

jonragnarsson@gmail.com skrev:

> [...]

Du må vente til 26.jan som alle andre. Der er kun gisnerier på nettet
Hilsen emj