Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan man købe Ilford Classic foto-papi~
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-01-06 01:09

Hejsa,

Jeg har googlet lidt rundt i gruppen for at finde en forhandler af
Ilford Classic foto-papir, både i Gloss og Pearl udgaverne.

Det er ikke så svært at finde nogen der forhandler Ilford Smooth
papiret, men det er ikke så velegnet til dye ink printere, som f.eks.
min Canon IP5000, da farverne fader med tiden. Classic er bedre på det
punkt.

Kort sagt: Hvor kan man købe det henne, også som privatperson?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : pwee

Dato : 17-01-06 14:59

""René" Frej Nielsen" <spam@rfn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> punkt.
>
> Kort sagt: Hvor kan man købe det henne, også som privatperson?

prøv lige google.......og lidt armbevægelser.......
her er en: http://www.westheimer.dk/produkter/produktvisning.asp?id=1
de kan vel fortælle dig, hvor du kan købe det..
/pw

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-01-06 17:35

pwee <peewee@webspeed.dk> wrote:

> pr?v lige google.......og lidt armbev?gelser.......
> her er en: http://www.westheimer.dk/produkter/produktvisning.asp?id=1
> de kan vel fort?lle dig, hvor du kan k?be det..

Har virkeligt googlet rundt i lang tid, men fandt kun forhandlere med
Smooth papiret. Jeg fandt dog Westheimer, men da de ser du til at være
et engros-firma droppede jeg dem.

Men hvis ingen kender en forhandler, kan jeg da selvfølgelig spørge
grosisten. Ikke dumt tænkt

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : pwee

Dato : 17-01-06 21:03

> [...]
> punkt.
>
> Kort sagt: Hvor kan man købe det henne, også som privatperson?

du kan også prøve :http://webshop.goecker.dk/
under printere/forbrugsvarer/papir/ilford
/pw

Fra : Max

Dato : 17-01-06 21:13

Hej pwee

> du kan også prøve :http://webshop.goecker.dk/
> under printere/forbrugsvarer/papir/ilford

Taget fra Goecker's hjemmeside

Goecker A/S betjener udelukkende momsregistrede
virksomheder og offentlige institutioner.
Private personer kan ikke handle med Goecker A/S.

Mvh Max

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-01-06 23:00

pwee <peewee@webspeed.dk> wrote:

> du kan ogs? pr?ve :http://webshop.goecker.dk/
> under printere/forbrugsvarer/papir/ilford

Der kiggede jeg også, men de har kun Smooth varianten, som nok tørrer
hurtigt (meget hurtigt!), men som fader med tiden, medmindre man har
en pigmentbaset blæk.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-01-06 22:14

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:
> [...]
> punkt.
>
> Kort sagt: Hvor kan man købe det henne, også som privatperson?

Var lige for Bingo Foto i City 2. De havde både Gallerie Classic
Gloss, Gallerie Classic Pearl, Gallerie Smooth Gloss og Gallerie
Smooth Pearl.

Mon ikke det tyder på, at Bingo Foto generelt sælger Ilford papir? Jeg
gav 159 kr. for en pakke med 25+5 stk.

--
Mvh.
René Frej Nielsen