Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoblade
Fra : Carsten Gram

Dato : 13-01-06 23:11

Hvilke danske blade findes der om fotografering/udstyr??
--
Carsten Gram
dengodepris.dk - Din forhandler af udstyr fra foto-walser.de til den

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 01:51

On Fri, 13 Jan 2006 23:10:38 +0100, Carsten Gram
<carsten@dengodepris.dk> wrote:

>Hvilke danske blade findes der om fotografering/udstyr??

Ta' fingeren ud og lav din egen research!!
have a nice day
--- sk ---

Fra : condrup.net

Dato : 14-01-06 03:15

<skeptikeren> skrev i en meddelelse

> Ta' fingeren ud og lav din egen research!!
> have a nice day
> --- sk ---

Har du intet konstruktivt at bidrage med, så hold venligst dine begavede
udtalelser for dig selv.

Svar: Digital Foto, men det er ikke noget der er værd at skrive hjem om. Kig
istedet efter udenlandske blade.

Fra : Jacob Klamer

Dato : 14-01-06 10:45

> Ta' fingeren ud og lav din egen research!!

Smart svar.
At spørge andre *er* research...

Jeg synes ikke de danske fotoblade er gode. De handler altid mest om test af
nye kameraer, og ikke så meget om fotografering.
Men kig her: http://www.bladguiden.dk/category.asp?category_id=11

Personligt kan jeg godt lide Popular Photography og Outdoor Photographer.
Men de er ikke særlig danske.

Vh. Jacob.

Fra : pwee

Dato : 14-01-06 09:17

"Carsten Gram" <carsten@dengodepris.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "gode" pris! Ud over varer fra foto-walser, vil vi forsøge at skaffe
> andre varer til den "gode" pris (billigt)

der findes da en hel del..kig på hylderne i kiosker , boghandel, osv
i de fleste får man ikke meget for 64 kr.der er meget ligegyldig reklame,
som i bunden af dit indlæg.
Udenlandske fotomagasiner er en del bedre, Svenske især.
/pw

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 14-01-06 10:06

> [...]
> "gode" pris! Ud over varer fra foto-walser, vil vi forsøge at skaffe
> andre varer til den "gode" pris (billigt)

Hej

Det der siges er at du skal passe på ikke at blive for kommerciel her i
gruppen, men du har jo bare din "lovlige" signatur.
Et paradoks er at der er efterspørgsel efter billige varer, men hvis der er
nogle der tjener på det, er det helt galt.

Held og lykke med forretningen!

--
Leif Langgaard

GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:
http://www.azfotos.com/
http://www.webshots.com/

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-01-06 10:53

On Fri, 13 Jan 2006 23:10:38 +0100, Carsten Gram
<carsten@dengodepris.dk> wrote:

>Hvilke danske blade findes der om fotografering/udstyr??

På dansk finders der kun 'Digital fotografi' og Zoom. Ingen af dem er
dog særligt gode.

Bladet Foto fra Sverige er godt. Desuden findes der i Norge bladet
Fotografi. En kort overgang så jeg det i kiosker herhjemme, men det er
ved at være noget siden. På engelsk/tysk/fransk findes der masser.

Peter

Fra : Hans Kruse

Dato : 14-01-06 11:40

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fotografi. En kort overgang så jeg det i kiosker herhjemme, men det er
> ved at være noget siden. På engelsk/tysk/fransk findes der masser.

Jeg abonnerer på det Svenske Foto og synes det er godt. Ellers køber jeg
ofte Practical Photography og Photography Monthly, når jeg er ude at rejse.
De er alle gode, da det ikke bare handler om udstyrstest etc., men om
praktiske anvisninger på brug af Photoshop, billedkritik, artikler om det at
tage billeder og lokationer, etc. På Dansk har jeg ikke set noget, der var
værd at købe.

--
Kind Regards/Med venlig hilsen,
Hans Kruse

Fra : emj

Dato : 14-01-06 12:02

Hans Kruse skrev:

>Jeg abonnerer på det Svenske Foto og synes det er godt.

Har du evt. et link?
Hilsen emj

Fra : Hans Kruse

Dato : 14-01-06 19:36

http://www.tidningenfoto.se/

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 15-01-06 17:14

Er også ret glad for det svenske "Foto", som har nogle spændende artikler om
forskellige -overvejende svenske- fotografer. Det er heller ikke, i
modsætning til det hjemlige "Digital foto", totalt inficeret med utroligt
sidetlaskrævende omtaler af medfølgende 30-dages trials af
billedbehandlingsprogrammer og plug-ins. Synes sgu, at"Digitalfoto" bruger
ALT for mange resourcer på det (sammen med alle annoncesiderne) istedet for
at skrive om godt fotografi.
Henrik L

Fra : mail_FJERNDETTE@ezbe~

Dato : 15-01-06 19:49

Hej Carsten,

Som flere andre også har skrevet, synes jeg, at Popular Photography er
udemærket. Og så er det tilmed billigt! Jeg har bestilt 24
eksemplarer (1 pr. måned) til 236 kr., så lidt under 10 kr. pr. blad
er ok

Der er mange reklamer i bladene, men der er også gode tips,
anmeldelser af udstyr osv.

Læs mere på http://www.popphoto.com/

Esben

Fra : CP

Dato : 16-01-06 00:16

<mail_FJERNDETTE@ezben.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Esben

Har jeg misforstået noget, eller er det udelukkende en net-version, man får
for de 18 dollars?

Såvidt jeg kan se, giver pengene kun ret til at læse bladet via nettet. Jeg
har det bedst med at få den slags i postkassen ved siden af fordøren - men
det er der naturligvis meget delte meninger om.

mvh Carsten - (ikke ham, der er først i denne tråd).