Adressefeldtet
Fra : Ken Madsen

Dato : 12-06-01 12:50

Hejsa,

Jeg er nybegynder i PHP, så jeg aner ikke engang hvor jeg skal slå sådan
noget op. Jeg har manualen, men der kan jeg ikke rigtigt finde det

Nogen der ved hvordan jeg med PHP bestemmer precis hvad der skal stå i
adresse feldtet, i stedet for http:/wwww.hvmadsen.dk/ken ville jeg gerne
have der stod http://ken.hvmadsen.dk.

På forhånd tak

Fra : Jonas Delfs

Dato : 12-06-01 13:01

"Ken Madsen" <kenhvm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget op. Jeg har manualen, men der kan jeg ikke rigtigt finde det
>
> Nogen der ved hvordan jeg med PHP bestemmer precis hvad der skal stå i

Hmm... 4 w'er, og kun en /..... :)

> ville jeg gerne
> have der stod http://ken.hvmadsen.dk.

Har du prøvet uden www(w :) ?
Det er ikke noget du kan lave med php - det skal dit webhotel være sat op
til..

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

"Rigtige mænd scorer på ICQ" - Christian Jørgensen

Fra : Ken Madsen

Dato : 12-06-01 13:19

En stavefejl selvfølgelig

Det var hurtigt, Tak