Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tilbehør til EOS 20 D
Fra : rt

Dato : 05-01-06 15:32

Jeg køber nok snart et Canon EOS 20 D Kit med 17-85 objektiv.

Men jeg skal bruge noget tilbehør, med henblik på en kommende
rejse. Penge ER dog et problem, hvorfor jeg kun skal have det
nødvendige i første omgang. Resten må komme senere.

Jeg håber I her i gruppen kan hjælpe mig med hvad jeg skal købe.

Jeg satser på at skulle købe følgende:

* Taske
En god, robust, skuldertaste, der kan rumme kameraet og dets
objektiv, et ekstra batteri og et-to CF-kort. En der er god til
når man er på farten.

* UV-filter
Jeg har set to forskellige, et til 250,- og et til 485,-

* Ekstra batteri
Hvad findes der, og hvad skal man gå efter?

* CF-kort
Jeg har set at de findes i mange forskellige prisklasser, og
de findes endda i to udgaver, CF-I og CF-II.
Hvad skal jeg gå efter?

Jeg håber I vil dele ud af jeres erfaringer. Ovenstående liste ser jeg
som det mest nødvendige til en opstart. Glemmer jeg noget?

/rt

Fra : Hans Kruse

Dato : 05-01-06 16:17

"rt" <ostekongenFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber I vil dele ud af jeres erfaringer. Ovenstående liste ser jeg
> som det mest nødvendige til en opstart. Glemmer jeg noget?

Dit indlæg hører hjemme i gruppen dk.fritid.foto.indkoeb.

--
Kind Regards/Med venlig hilsen,
Hans Kruse

Fra : rt

Dato : 05-01-06 17:40

> Dit indlæg hører hjemme i gruppen dk.fritid.foto.indkoeb.

Hmm, ok, der kan man bare se, den gruppe kendte jeg ikke.

Folk spørger om råd om kameraer herinde, så jeg tænkte
bare at kamera udstyr også var ok.

Men jeg prøver derinde...

/rt

Fra : Brian Lund

Dato : 05-01-06 20:36

> Hmm, ok, der kan man bare se, den gruppe kendte jeg ikke.
>
> Folk spørger om råd om kameraer herinde, så jeg tænkte
> bare at kamera udstyr også var ok.

Det er også en forholdsvis ny gruppe, så det er måske derfor det ikke er
alle der har lagt mærke til den endnu :)

Brian

Fra : Søren B

Dato : 05-01-06 22:07

Hans, jeg har læst et par af dine tidligere indlæg, og jeg må ærlig talt
sige at de fleste indlæg du har postet i denne gruppe hører til i
dk.fritid.pixel-peeping eller dk.fritid.optik, så tag nu og køl lidt ned
ikk'

Fra : Hans Kruse

Dato : 05-01-06 23:42

"Søren B" <sorenbargmann@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sige at de fleste indlæg du har postet i denne gruppe hører til i
> dk.fritid.pixel-peeping eller dk.fritid.optik, så tag nu og køl lidt ned

Hvorfor det? Du er måske ikke klar over at der er oprettet en ny gruppe til
dette formål.
Hvis du har problemer med mine indlæg så svar på dem, på stedet og ikke en
sådan fjollet generel kommentar. Er du Søren Brun eller hvad?

Fra : Jakob

Dato : 06-01-06 00:29

In article <43bd8a8c$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
sorenbargmann@email.dk says...
> [...]
> sige at de fleste indlæg du har postet i denne gruppe hører til i
> dk.fritid.pixel-peeping eller dk.fritid.optik, så tag nu og køl lidt ned

Det er da vist dig der er forkert på den her. Hans informationer er
korrekt.

Og så er indholdet i andre fototråde da fuldstændig underordnet så længe
de er postet det rigtige sted.

--
Venlig hilsen

Jakob