Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hej!
Fra : Nicolai Thoning

Dato : 04-01-06 23:44

Hej!

Jeg er ude efter et kamera til et par tusinde kroner. Og ville i den
sammenhæng høre hvad i kan anbefale? Billederne skal mest bruges til
"familiebilleder", men også lidt udendørs billeder en gang i mellem.
Hvad er der at foretrække?

Har kigget på dette:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06a/2211-2531-2633-2633-5753
667-11605537.html

er det noget værd?

MVH
Nicolai Thoning

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-01-06 23:52

Nicolai Thoning wrote:

> er det noget værd?

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter T.

Dato : 05-01-06 14:21

Nicolai Thoning ristede følgende runer:

> Jeg er ude efter et kamera til et par tusinde kroner.

Spørgsmål vedr. køb af udstyr skal stilles i dk.fritid.foto.indkoeb.

FUT d.f.f.indkoeb

--
Mvh. Peter T.

Fra : Max

Dato : 05-01-06 14:43

Peter T. wrote:

> Spørgsmål vedr. køb af udstyr skal stilles i dk.fritid.foto.indkoeb.

Det råd blev givet og fulgt igår, så hvorfor gentage det idag ?

Mvh Max

Fra : Peter T.

Dato : 05-01-06 16:35

Max ristede følgende runer:

> Det råd blev givet og fulgt igår, så hvorfor gentage det idag ?

Hvem gav det råd? Min scorefil lever i bedste velgående, så det kan måske
være årsagen at jeg ikke har set det råd?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Brian Lund

Dato : 05-01-06 20:41

> Max ristede følgende runer:

> Hvem gav det råd? Min scorefil lever i bedste velgående, så det kan måske
> være årsagen at jeg ikke har set det råd?

NRE skrev det kl 23:51

Brian

Fra : Peter T.

Dato : 05-01-06 21:42

Brian Lund ristede følgende runer:

> NRE skrev det kl 23:51

Han har ligget trygt og varmt i mit killfilter i et stykke tid nu.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Max

Dato : 05-01-06 22:01

Hej Peter

> Han har ligget trygt og varmt i mit killfilter i et stykke tid nu.

Så kan du jo se det smarte i at lære at ignorere frem
for at bruge et simpelt uintiligent filter.

Mvh Max

Fra : Peter T.

Dato : 06-01-06 00:57

Max ristede følgende runer:

> Så kan du jo se det smarte i at lære at ignorere frem
> for at bruge et simpelt uintiligent filter.

Hvis blot du nu begyndte at lære at IGNORERE, så var denne debat undgået.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Max

Dato : 06-01-06 08:15

Hej Peter

> Hvis blot du nu begyndte at lære at IGNORERE, så var denne debat

Tag nu og lær det, og lad være med ar råbe :)

Mvh Max

Fra : Peter T.

Dato : 06-01-06 14:27

Max ristede følgende runer:

> Tag nu og lær det, og lad være med ar råbe :)

Du burde selv lære at ignorere. Men da det ikke går så godt, så vil jeg
anbefale dig at bruge killfiltret som alternativ. :P

DESUDEN KAN DET VIST NÆPPE KALDES AT RÅBE, HVIS BARE ET ENKELT ORD ER
SKREVET I MAJUSKLER. ;)

Nå ...

FUT alt.dev.null

--
Mvh. Peter T.

Fra : Max

Dato : 06-01-06 14:56

Hej Peter

> DESUDEN

Typisk curling generation at tro at det hjælper at råbe højere.

Kan du have en god weekend.

Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 06-01-06 19:46

> Hej Peter

> Typisk curling generation at tro at det hjælper at råbe højere.

Det er dog fantastisk man bliver ved at hærge om en så gammmel og upraktisk
regel at en fremhævning med stort er at råbe.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-01-06 21:20

"Henning" <anders@nd.dk> wrote in

> Det er dog fantastisk man bliver ved at hærge om en så gammmel og
> upraktisk regel at en fremhævning med stort er at råbe.

Store bogstaver = at råbe.

--
Martin Johansen [6000]
"SAAB - The real true snowmobile!"