Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
blitz på konica minolta dimage z8
Fra : søren

Dato : 01-01-06 18:28

hejsa og godt nytår
er der nogen der har erfaringer med subj?
når jeg tænder for kameraet og vil bruge blitzen kan jeg hverken zoome
eller tage billedet men slukker jeg for blitzen virker det fint
har prøvet med nye batterier 3 forskellige slags
der er en lille lampe der blinker orange når blitzen er tændt men når den
bliver
slukket slukker lampen oz
håber på hjælp

søren

Fra : Simon Neilsen

Dato : 01-01-06 18:43

"søren" <sut@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet med nye batterier 3 forskellige slags
> der er en lille lampe der blinker orange når blitzen er tændt men når den

Hvad for en blitz har du siddende på den, du skal være sikker på at blitzen
passer til kameraet og den kan styres af digital kamera. Grunden kan være at
du bruger en blitz der ikke virker til dit kamera.

Mvh
Simon

Fra : søren

Dato : 01-01-06 18:58

Simon Neilsen wrote:
> [...]
> blitzen passer til kameraet og den kan styres af digital kamera.
> Grunden kan være at du bruger en blitz der ikke virker til dit kamera.

det er den indbyggede

søren

Fra : Simon Neilsen

Dato : 01-01-06 19:12

> det er den indbyggede

Nåååh ok. Ja så kan jeg ikke lige forklare det, har du stadig
reklamationsret? Hvis du har, så indlever det til forhandleren. Det er nok
den mest sikre måde.

Mvh
Simon

Fra : søren

Dato : 01-01-06 19:10

søren wrote:
> [...]
> har prøvet med nye batterier 3 forskellige slags
> der er en lille lampe der blinker orange når blitzen er tændt men når

søren