Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Lowepro Slingshot 100/200 AW
Fra : Per Jørgensen

Dato : 29-12-05 21:35

Er lidt lun på disse to tasker fra Lowepro.
Er der nogen der har dem, og kan fortælle om deres erfaringer.

Og kan ikke rigtigt finde dem på nogen hjemmesider..
Har tjekket kamerahuset, photoshop.dk og et par andre.

Hvor købes disse modeller i dk ?

Mvh
Per.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-12-05 22:42

Du kan skrive en e-mail til www.fovitech.dk - de er importør.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Larsen

Dato : 29-12-05 22:49

Per Jørgensen skrev:
> [...]
>
> Og kan ikke rigtigt finde dem på nogen hjemmesider..
> Har tjekket kamerahuset, photoshop.dk og et par andre.

Fovitech er importør. Check også Tamrac - de har tilsvarende (Westheimer)

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : Kim Jensen

Dato : 30-12-05 23:36

Per Jørgensen wrote:
> [...]
> Og kan ikke rigtigt finde dem på nogen hjemmesider..
> Har tjekket kamerahuset, photoshop.dk og et par andre.

PhotoTeam/PhotoCare-kæden har dem (i hvert fald i Aalborg). Jeg havde
kig på dem, men jeg synes simpelt hen at de var for små. Idéen er jo
rigtig god, men når man ikke kan have en middelstor tele monteret på
kameraet i tasken, så er dit IMHO lidt fjollet.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Oddbjorn Steffensen

Dato : 31-12-05 00:55

On 2005-12-29, Per Jørgensen <per.b.j@vip.cybercity.dk> wrote:
> Er lidt lun på disse to tasker fra Lowepro.
> Er der nogen der har dem, og kan fortælle om deres erfaringer.

Jeg fikk nylig en Slingshot 200AW, og er så langt godt fornøyd
med den. Har fint plass til 20D + batterigrep + 70-300 IS USM;
kamera er lett tilgjengelig (kanskje for lett tilgjengelig til
bruk på steder med mange mennesker), grei å bære. Kommer til å
benytte denne som et alternativ til en TLZ2 for å få med mer
utstyr.

Bestilte fra B&H i New York med UPS Express som transportør,
sendt en mandag ettermiddag fra B&H; levert i Bergen, Norge
onsdag formiddag.

> Per.

-oddbjorn