Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Camera Hurtig uløser
Fra : mental

Dato : 29-12-05 16:16

Hej !

Jeg skal udskifte mit Canon G2 som efterhånden er noget bedaget....

Det som jeg søger, er et kompaktkamera (digitalt) som rent faktisk
tager billedet, når jeg trykker på udløseren.

Er der nogen der kender et rigtigt godt "piont and shoot" kamera som
ikke fylder meget??

mental...

Fra : Jack L.

Dato : 29-12-05 17:40

"mental" <torbenwolff@gmail.com> wrote in message
Hej !

Jeg skal udskifte mit Canon G2 som efterhånden er noget bedaget....

Det som jeg søger, er et kompaktkamera (digitalt) som rent faktisk
tager billedet, når jeg trykker på udløseren.

---
Hm, indentering er slået til men større-end-tegnene dukker ikke op. Anyway,
findes der digicams som ikke tager billeder når man trykker på udløseren?

--
Mvh. / Best regards,
Jack L.,

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-12-05 19:31

Jack L. wrote:

> Hm, indentering er slået til men større-end-tegnene dukker ikke op.

Hent 'OE Quotefix' og installer den. Outlook Express kan ikke håndtere
citater, når det, der citeres er 'Quoted Printable'. Du kan finde 'OE
Quotefix' vha. google.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jack L.

Dato : 30-12-05 13:59

"Jan Bogh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> Hent 'OE Quotefix' og installer den. Outlook Express kan ikke håndtere
> citater, når det, der citeres er 'Quoted Printable'. Du kan finde 'OE
> Quotefix' vha. google.

Hej Jan, tak for det, jeg har tidligere brugt programmet men efter en total
geninstallation glemte jeg dets navn.

--
Mvh. / Best regards,
Jack L.,

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-12-05 21:35

mental wrote:
> [...]
> tager billedet, når jeg trykker på udløseren.
>
> Er der nogen der kender et rigtigt godt "piont and shoot" kamera som

<NRE: Du er i den forkerte gruppe, du skal over i dk.fritid.foto.indkoeb>

Gå efter et Canon Ixus 55

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk