Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan linse fra canon SLR 300 EOS bruges i C~
Fra : Newsman

Dato : 28-12-05 22:10

Hej

Jeg har et godt gammelt canon SLR 300 EOS. Jeg har et par gode linser til
det. Kan de ummidelbart bruges til Canons serie af digitale SLR´s ? Jeg har
øje op et 20 D eller et 350D.......

vh Newsman

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 28-12-05 22:40

"Newsman" <ucannot@mailme.dk> wrote:

>Jeg har et godt gammelt canon SLR 300 EOS. Jeg har et par gode linser til
>det. Kan de ummidelbart bruges til Canons serie af digitale SLR´s ? Jeg har
>øje op et 20 D eller et 350D.......

Hvis det er Canon objektiver så kan de bruges.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Jacob

Dato : 28-12-05 22:43

"Newsman" <ucannot@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et godt gammelt canon SLR 300 EOS. Jeg har et par gode linser til
> det. Kan de ummidelbart bruges til Canons serie af digitale SLR´s ? Jeg

Ja det kan de. monteringen på eos kameraene hedder ef. det er ikke ændret
fra analog til digital. Men nogle uorginale objektiver skal rechippes hos
fabrikanten før de virker. bla. sigma.

Jacob