Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digtal kamera med AA batt
Fra : steen bondo

Dato : 26-12-05 18:56

Hej,

Nogen anbefalelses værdige digital kameraer der bruger standard
batterier, som f.eks Acer 5330. Kameraet må også gerne være hurtigt til
at stille skarpt, samt uden delay på selve 'skuddet'.

hygge
--
steen - kajakparadis.dk
    I have a beam of light to catch.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-12-05 18:58

"steen bondo" <spamfrit@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen anbefalelses værdige digital kameraer der bruger standard
> batterier, som f.eks Acer 5330. Kameraet må også gerne være hurtigt
> til at stille skarpt, samt uden delay på selve 'skuddet'.

Jamen så må jeg klart anbefale et Canon EOS-5D med påmonteret
BG-ED4-batterigreb, der napper seks styks AA-batterier. Må jeg anbefale en
EF 24-70mm f/2.8L som standardoptik? Det er rigtigt mange glade for.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : cr

Dato : 26-12-05 19:15

steen bondo wrote:
> [...]
> batterier, som f.eks Acer 5330. Kameraet må også gerne være hurtigt til
> at stille skarpt, samt uden delay på selve 'skuddet'.

FujiFilm S9500

Er mit forsinket føsdagave til mig selv, batterier, memkort, Metzblitz
ligger parat, de matcher min EOS 350d. Skal hente det hos
www.officeit.dk som virker billigst.

Men det skyder måske over dit mål

cr

Fra : Jakob

Dato : 26-12-05 20:30

In article <43b0206f$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
spamfrit@paradis.dk says...

Pointen fra de andre indlæg er at du bliver nødt tilat fortælle lidt om
hvad dine krav er mht til kamera og pris, størrelse inden nogen på en
meningsfuld måde kan hjælpe.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : steen bondo

Dato : 26-12-05 23:25

Jakob wrote:

> Pointen fra de andre indlæg er at du bliver nødt tilat fortælle lidt om
> hvad dine krav er mht til kamera og pris, størrelse inden nogen på en
> meningsfuld måde kan hjælpe.

Nok rigtigt, dog angi'r jeg Acer 5330 som eksempel, det viser at jeg
ikke skyder særligt professionelt. ;)

Det skal være et lille håndterbart kamera. Til de mere seriøse ting har
jeg stadig div. 35mm 'analog' kameraer i brug. Til de daglige snapshots,
tivoliture, skovture, hvad ved jeg - alle de steder/gange man ikke gider
slæbe et af de store med. Det er bedre at tage mindre perfekte billeder
end slet ikke nogen. Og nej, vi skal ikke helt ned på mobil kvalitet. ;)

regards
--
steen - kayakparadise.dk