Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gruppebillede
Fra : Steen

Dato : 22-12-05 20:19

Jeg påtænker at tage nogle gruppebilleder af mine kolleger på arbejde.

Har I nogle links til gode råd i den anledning?

/Steen

Fra : BennyT

Dato : 22-12-05 23:06

Hej Steen

nej ingen link, men måske et enkelt råd, bed din gruppe om ikke at flytte
samt selvfølgelig at stå stlle, når du
tager billeder, og tag så en masse billeder hurtigt efter hinanden, så kan
du klippe/klister hoveder på dem der taler -gabte - lukkede øjnene m.m.m.
og ende med et gruppe billede hvor alle er nærværende.

/Benny