Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er godt til ca kr 5000?
Fra : Michal

Dato : 19-12-05 22:45

Jeg har haft en Canon PowerShot S1
Men skal have et nyt nu. Og vil nok bruge ca. kr. 5000 på det.

Jeg vil gerne have et som er hurtigere, så man ikke skal vente flere sek
mellem hvert billede.
Og så kunne jeg godt tænke mig, at jeg staidg kan gøre brug af mine
CF-kort. Men pyt hvis ikke.
Og det skal helst være på min 5 Megapixel, og der må også gerne være noget
vidinkel og billedestabilisator på.
Kan de betale sig og købe noget i Tyskland?

Hvad kan i anbefale?

--
Michal GS 500F 2005 www.duerher.dk/mc
http://www.dmcn.dk/listen/dmcnperson.asp?dmcnnr=1173

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-12-05 23:18

Michal wrote:

> [...]
> vidinkel og billedestabilisator på.
> Kan de betale sig og købe noget i Tyskland?

Prøv at stille dit spørgsmål i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 19-12-05 23:18

> CF-kort. Men pyt hvis ikke.
> Og det skal helst være på min 5 Megapixel, og der må også gerne være noget
> vidinkel og billedestabilisator på.
> Kan de betale sig og købe noget i Tyskland?

Havde det været mig havde jeg fundet mig en brugt EOS 300D, med en 28-135 IS
USM og en 18-50 EF-S... det opfylder dine krav, og burde kunne fås til
omkr. 5000,-

Martin Kaltoft

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 19-12-05 23:19

.... men denne diskution skal selvfølgelig fortsætte i .indkoeb...

Martin Kaltoft

Fra : Michal

Dato : 19-12-05 23:28

On Mon, 19 Dec 2005 23:19:24 +0100, Martin Kaltoft wrote:

> ... men denne diskution skal selvfølgelig fortsætte i .indkoeb...

Sorry min fejl. Havde ikke undersøgt om der var sådan en gruppe

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-12-05 23:18

Michal skrev:

>Hvad kan i anbefale?

Det ved jeg ikke. Men det ved de sikkert i den rigtige gruppe:

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-12-05 23:42

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Det ved jeg ikke. Men det ved de sikkert i den rigtige gruppe:

Tja: eller i .fritid.sex
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : aage matthiesen

Dato : 24-12-05 00:52

Michal <"mc(fjern)"@duerher.dk> skrev:
> [...]
>Megapixel, og der må også gerne være noget
>vidinkel og billedestabilisator på.
>Kan de betale sig og købe noget i Tyskland?

Merlin kører tilbud på Konica/Minolta dynax 5D med 18/70 +
75/300mm optik, til kr. 4999,- fra d. 27-12, Jeg har selv købt
sættet for 3 uger siden, og er ovenud lykkelig for det.. selv om
jeg gav kr. 6800,- for det.

venlig hilsen
Åge