Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-700 Ultra
Fra : Aage Pedersen

Dato : 15-12-05 18:58

Hvordan får jeg Opløsningen SHQ til at blive der efter at have slukket
kameraet, hvor den flytter til HQ hvad jeg formoder er grundindstillingen,
håber det er forståelig.
Hilsen Aage

Fra : emj

Dato : 15-12-05 19:36

Aage Pedersen skrev:

>Hvordan får jeg Opløsningen SHQ til at blive der efter at have slukket
>kameraet, hvor den flytter til HQ hvad jeg formoder er grundindstillingen,
>håber det er forståelig.

Jeg kender ikke lige din model, men har du ikke et sted i menuen, hvor
du kan vælge "reset off"?
Hilsen emj

Fra : Aage Pedersen

Dato : 15-12-05 20:19

> Jeg kender ikke lige din model, men har du ikke et sted i menuen, hvor
> du kan vælge "reset off"?
> Hilsen emj

Hej emj tak for svaret og jeg kan forstå at det ikke må være slået til,
hilsen Aage

Fra : Lars Hjortø

Dato : 15-12-05 20:00

Hej Aage

"Aage Pedersen" <gamle@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg Opløsningen SHQ til at blive der efter at have slukket
> kameraet, hvor den flytter til HQ hvad jeg formoder er
> grundindstillingen, håber det er forståelig.

På mit gamle C-740 var der et menupunkt der hed noget i stil med "All
reset". Hvis det var slået til gemte det ikke indstillingerne når det blev
slukket. Det er lidt svært at regne ud at det skal slåes fra, og spørgsmålet
har da også været stillet før, så du er ikke den eneste.
En anden lidt irreterende ting er at hvis det ligger uden batteri et stykke
tid (faktisk ikke voldsomt lang tid) glemmer det også alle indstillingerne.
Håber dette hjalp dig.

Venlig hilsen Lars.

Fra : Aage Pedersen

Dato : 15-12-05 20:17