Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fremkaldelse af digital billeder...
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 12-12-05 12:34

hejsa:)

jeg er på vej til at få fremkaldet en del digitale billeder på print,
og vil gerne lige høre hvor det billigste sted på nettet er, og hvor man
får en rigtig god kvalitet?... ved at priserne varierer en del

tænker på at få fremkaldt nogle enkelte billeder i 20x30 eller mere
(har et canon 350d 8 mega pixel kamera)

hilsen jan

Fra : kg

Dato : 12-12-05 12:55

Hej Jan ...

Jeg ved ikke om det er det billigste sted - men - men kan kun
anbefale TDC Online Foto bruger aldrig andre ...

De sender billederne til et fotolaboratorium nordøst
for Aarhus tror jeg ... - når du modtager 20x30 skal du
klage hvis din post evt. har bukket den hårde kuvert
det er alt jeg har haft af reklamation ..

Jeg har fået lavet omkring 400 billeder + 2 års julekort
med egne billeder ... ingen slinger ... 100% OK

Kvaliteten er altid i top .. 112%

Med venlig hilsen
Keld i Frederikshavn

Keld Gydum
Bangsbo Design - DK-9900 Frederikshavn
Nye billeder her: http://gallery.atpic.com/2637

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 12-12-05 13:14

> Jeg ved ikke om det er det billigste sted - men - men kan kun
> anbefale TDC Online Foto bruger aldrig andre ...

ok, jeg synes dog at TDC er lidt for dyre med eks. 20x30 cm billeder som jeg
gerne vil skrive ud. 19,95 kr!!!
så på nettet www.pixdiscount.dk at de kan gøre det til 8,-kr... Men ved så
ikke om der er forskel på kvaliteten:(

Fra : kg

Dato : 12-12-05 13:31

Hej igen Jan ...

Jeg har ikke andre erfaringer men det er der sikkert
i gruppen .. Jeg synes det er billigt for et par billeder
i 20x30 men det kommer jo an på, hvor mange man
skal bruge - normalt bruger jeg hvis 13x18 til mig selv
og 10x15 hvis det blot er for at ha' billedet på papir ....

Der er sikker mange der har større erfaring ind jeg.

Held & Lykke samt God Jul ...

/Keld

Fra : Max

Dato : 12-12-05 13:45

Hej Jan

> så på nettet www.pixdiscount.dk at de kan gøre det til 8,-kr... Men ved så
> ikke om der er forskel på kvaliteten:(

Gå efter prisen, kvaliteten er generelt den samme over det hele.

Mvh Max

Fra : Per

Dato : 12-12-05 22:13

> ok, jeg synes dog at TDC er lidt for dyre med eks. 20x30 cm billeder som
> jeg gerne vil skrive ud. 19,95 kr!!!

Billederne bliver fremkaldt og ikke printet.

Fra : Kent

Dato : 12-12-05 15:06

"Jan Tovgaard" <jto@egdatainform.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> får en rigtig god kvalitet?... ved at priserne varierer en del
>
> tænker på at få fremkaldt nogle enkelte billeder i 20x30 eller mere

Jeg kan på det aller-brænd-varmeste anbefale www.billedbutikken.dk .
Du uploader billederne til siden den ene dag inden kl. 19:00, og
så har du dem med posten næste dag. Genialt! Og kvaliteten er helt
i top! Jeg kunne ikke selv finde på at bruge andre steder.

Kent.

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 12-12-05 16:07

> [...]
> så har du dem med posten næste dag. Genialt! Og kvaliteten er helt
> i top! Jeg kunne ikke selv finde på at bruge andre steder.

takker:) lyder godt... dog tror jeg at det bliver valgt fra på prisen ... 24
kr for 20 x 30 er ALT for dyrt.. det samme er 1,95 kr for 10x15... det er
efter min mening absolutte overpriser!!!:(

mvh jan

Fra : Kent

Dato : 14-12-05 19:06

> [...]
> kr for 20 x 30 er ALT for dyrt.. det samme er 1,95 kr for 10x15... det er
> efter min mening absolutte overpriser!!!:(

Der er jeg meget uenig - men det er jo dit valg .

Kent

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-12-05 16:31

Jan Tovgaard skrev følgende på usenet:
> jeg er på vej til at få fremkaldet en del digitale billeder på print,
> og vil gerne lige høre hvor det billigste sted på nettet er, og hvor
> man får en rigtig god kvalitet?... ved at priserne varierer en del

Kvaliteten er der ikke så meget forskel på, da mange sender til de samme
fotolabs.

Men Bilka, Kvickly (Extra) og lign steder for normalt skyld for at have OK
priser og OK kvalitet.

Ellers tag et kig på:

http://www.digifotopriser.dk/

Jan