Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et godt billede uge 50
Fra : kg

Dato : 11-12-05 21:09

Undertegnede ønsker meget gerne kritik på mit billede

på "Et Godt Billede" uge 50 som starter i morgen ... det

kan findes under denne link: http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp

Håber den virker ...

Med venlig hilsen
Keld
Keld Gydum
Bangsbo Design - DK-9900 Frederikshavn
Nye billeder her: http://gallery.atpic.com/2637

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-12-05 21:54

kg wrote:

> Undertegnede ønsker meget gerne kritik på mit billede

Du er off-topic, brug den nye gruppe news:dk.fritid.foto.billedsnak

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : kg

Dato : 11-12-05 22:31

Ti stille Niels ....

På siden: "Et Godt Billede" relateres der hertil gruppen
det er klart det bør nok laves om - men til da - hold
dig fra dine "Kloge Aage" ord hvis du kan ... :-/

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-12-05 22:37

kg skrev:
> Ti stille Niels ....

Nej, han har ret
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-12-05 22:47

kg wrote:

> Ti stille Niels ....
>
> På siden: "Et Godt Billede" relateres der hertil gruppen
> det er klart det bør nok laves om - men til da - hold
> dig fra dine "Kloge Aage" ord hvis du kan ... :-/

Hmm... i og med, at der er oprettet en ny undergruppe til billedsnak, så
er den type indlæg off-topic her i news:dk.fritid.foto - så det er dig
der skal "klappe kaje"...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-12-05 22:56

kg skrev:

>Ti stille Niels ....

Opfør dig ordentligt, Keld Gydum!

>På siden: "Et Godt Billede" relateres der hertil gruppen
>det er klart det bør nok laves om

Ja

>- men til da - hold dig fra dine "Kloge Aage" ord hvis du kan ... :-/

At siden ikke er opdateret kan ikke være gruppens problem. Det ville
også være en god ide at vente med at annoncere fotoet til det faktisk
er oppe.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : kg

Dato : 11-12-05 23:25

Hej Peter Loumann og andre ....

Der er jo ingen grund til at ta' på vej - hverken som du eller
andre gør ...

Niels Riis Ebbesen har været et problem her i gruppen så
længe jeg kan huske!

I øvrigt er det da ok - at annoncere et billede er på omtalte
side bliver frigivet i morgen eller ved midnat ... !

Jeg skriver ikke mit svar til Niels fordi jeg ikke accepterer
at der er en ny gruppe til debat - men fordi Niels som altid
sidder og klipper folk for alt - og leger "karl smart" i de
snart 5 år jeg har været med her.

Derfor min reaktion og min tone ... !

EOD!

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-12-05 23:43

kg skrev:

>Hej Peter Loumann og andre ....

Hej Keld

>Der er jo ingen grund til at ta' på vej - hverken som du eller
>andre gør ...

Jeg holder præcis din tone:

>Niels Riis Ebbesen har været et problem her i gruppen så
>længe jeg kan huske!

For dig måske. Ikke for mig. Men det er ligemeget: Her har han ret,
som også Ole Larsen gør opmærksom på

>I øvrigt er det da ok - at annoncere et billede er på omtalte
>side bliver frigivet i morgen eller ved midnat ... !

Ikke i den her gruppe. Og det ville være mere hensigtsmæssigt at vente
til i morgen.

>[...]
>Derfor min reaktion og min tone ... !

Den var ikke køn!

?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-12-05 13:44

Peter Loumann wrote:

> At siden ikke er opdateret kan ikke være gruppens problem. Det ville
> også være en god ide at vente med at annoncere fotoet til det faktisk
> er oppe.

Dem der bruger http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp til præsentation
af deres billeder, kunne passende skrive en e-mail til Michael
Hyldsgaard, og overtale ham til, at han lige laver en lille opdatering,
det er jo kun ordet "billedsnak" der lige skal tilføjes på forsiden...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-12-05 17:04

kg wrote:
> Ti stille Niels ....

Ti stille Keld!

> På siden: "Et Godt Billede" relateres der hertil gruppen
> det er klart det bør nok laves om - men til da - hold
> dig fra dine "Kloge Aage" ord hvis du kan ... :-/

Hvem er det nu lige der er klog?
Læs fundatserne og de almindelige regler for usenet, så vil det sikkert gå
op for dig, at det er NRE, der i denne sammehæng har ret - og du derfor
tager fejl.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : kg

Dato : 12-12-05 17:32

Hej Jan ...

Man kan jo tilrettevise på mange måder - og min erfaringer
med Niels fik mig til at skyde fra hoften ...

NRE har ikke jeg kan huske deltaget med noget positivt -
ikke her og ikke andre steder jeg har mødt ham og det
reagere jeg på!

Beklager mit valg - både til Dig og andre i gruppen ...

Rigtig glædelig Jul og Godt Fotoår 2006

/Keld

--
Hjemmeside: www.bangsbo-design.dk
Nye billeder her: http://gallery.atpic.com/2637

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 12-12-05 18:31

"kg" <kgb@lite.dk> skrev i en meddelelse

> NRE har ikke jeg kan huske deltaget med noget positivt -
> ikke her og ikke andre steder jeg har mødt ham og det
> reagere jeg på!

Måske du inden for det sidste års tid er blevet klogere, - det vil glæde
mange usenettere Keld. Du har i alfald tidligere ikke stået i skyggen af NRE
hvad den slags angår. Men - dejligt at erfare at du tilsyneladende har
ændret holdning.

> Beklager mit valg - både til Dig og andre i gruppen ...

Fint nok.

> Rigtig glædelig Jul og Godt Fotoår 2006

I lige måde Keld....

MVH Hans

Fra : kg

Dato : 12-12-05 18:49

Gode Hans L Jørgensen - Skanderborg eller tæt på ?

Du er jo af nøjagtig af samme skuffe som NRE

Du "ypper kiv" som de siger i Ørkenens Sønner
bliv dog klogere Hans ...

Ypper - ypper ALLES .... )

Glem det Hans L. Jørgensen - dit indlæg er
til news:dk.mudderkast og tjener derfor ingen!

/Keld

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 12-12-05 23:20

> Gode Hans L Jørgensen - Skanderborg eller tæt på ?
>
> Du er jo af nøjagtig af samme skuffe som NRE

Mon ikke jeg også overlever din opfattelse desangående

> Du "ypper kiv" som de siger i Ørkenens Sønner
> bliv dog klogere Hans ...

Min verden er, nok ikke helt som din Keld, baseret på skuespil og usenet. Så
derfor er dette at betragte som sort tale.

> Ypper - ypper ALLES .... )

Ja - Keld er!

> Glem det Hans L. Jørgensen - dit indlæg er
> til news:dk.mudderkast og tjener derfor ingen!

Gør mig ikke så meget at du mener dette Keld, beviser kun at jeg kun er et
menneske, og - som kan fejlopfatte, hvilket jeg gerne vil medgive at have
gjort i mit tidligere indlæg til dig.

Jeg vil ikke skrive eod, da det aldrig har skullet opfattes som noget
debatindlæg. But anyway - slut herfra - sov godt Keld.

MVH Hans

Fra : Thomas H.

Dato : 12-12-05 22:07

"kg" <kgb@lite.dk> skrev i en meddelelse

> NRE har ikke jeg kan huske deltaget med noget positivt -
> ikke her og ikke andre steder jeg har mødt ham og det
> reagere jeg på!

Så husker du meget dårligt, eller så følger du ikke ret meget med.. For jeg
har da set mange indlæg hvor NRE har deltaget både posetivt og kreativt.. Så
det der passer ikke helt..

MVH
Thomas H.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-12-05 13:54

kg wrote:

> [...]
> ikke her og ikke andre steder jeg har mødt ham og det
> reagere jeg på!
>
> Beklager mit valg - både til Dig og andre i gruppen ...

Tja Keld... vi må blot konstatere, at dit udfald imod, at undertegnede
helt neutralt oplyste dig om, at dit indlæg hørte hjemme i den nye gruppe
til billedsnak, har medført, at du har fået en tråd med personfnidder.

Vi kan også konstatere, at der endnu ikke kommet en eneste kommentar til
det billede som du har henvist til.

Jeg er iøvrigt temmelig sikker på, at hvis du havde valgt at genposte
henvisningen i news:dk.fritid.foto.billedsnak - så havde du med garanti
fået en tråd, som handlede om dit billede...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 11-12-05 23:06

In article <439c8751$0$38649$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, kgb@lite.dk
says...

> kan findes under denne link: http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp
>
> Håber den virker ...

Hvorfor håbe, du kan jo bare checke det inden du skriver her. Det virker
IKKE.

Og så var det da også et MEGET indirekte link.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per

Dato : 13-12-05 22:42

"kg" <kgb@lite.dk> wrote in message
> Undertegnede ønsker meget gerne kritik på mit billede

Ikke et specielt interessant billede, men standarden på den side er jo
heller ikke just særlig høj.

Fra : kg

Dato : 14-12-05 09:26

Hej Per ...

TAK for din kritik - jeg ønsker ikke at måle
andres billeder på din måde ...

I øvrigt er der forskel på om motivet er
interessant eller det teknisk er i orden.

TAK!

Rigtig God Jul

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 14-12-05 10:32

"kg" <kgb@lite.dk> wrote:

>TAK for din kritik - jeg ønsker ikke at måle
>andres billeder på din måde ...

Hm!

Det er jo heller ikke et spørgsmål om, om hesten går pænt på vejen,
men om den kommer frem til målet. (Med rytteren på).

Jeg kan ikke fremvise billeder der er teknisk "fine" og lader derfor
være. (I hvert fald i dette forum). Men jeg kan få min hest frem til
målet, hurtigt og elefant og er ret stolt af det.

Yiihaaa!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk