Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Alternativ til Shutterfly?
Fra : -=JF=- arb

Dato : 06-12-05 10:55

Hej i gruppen.

Jeg bruger shutterfly til bl.a. at dele billederne med familien og er for så
vidt godt tilfreds med tjenesten, men vil alligevel høre om I skulle kende
til steder der er bedre end Shutterfly?

Mvh John

Fra : Christoffer Lind

Dato : 07-12-05 15:06

"-=JF=- arb" <oplyses@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> så vidt godt tilfreds med tjenesten, men vil alligevel høre om I skulle
> kende til steder der er bedre end Shutterfly?

Hej John

Jeg kan anbefale dette sted www.photomax.com
Du får GRATIS 5 GB plads uden begrænsning i tid, daglig back-up, shop, mv.
Kodak, Pixum, mfl. tilbyder vistnok max 1GB og i en begrænset tid.
Det blev "pre-lanceret" for nyligt i DK, og går først live med shop delen 1.
marts 2006.
Har brugt Pbase.com i et par år nu (kun 300 MB), men er netop som vi
skriver, ved at konvertere mentalt, og flytte manuelt mine billeder til
Photomax

Bedste hilsner
Chris

Fra : -=JF=- arb

Dato : 08-12-05 12:08

"Christoffer Lind" <lindchristoffer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan anbefale dette sted www.photomax.com

Tak skal du have... Jeg kigger nærmere på det.
Umiddelbart ser det ud til at være meget lig Shutterfly.

Mvh John

Fra : Christoffer Lind

Dato : 08-12-05 16:20

> "Christoffer Lind" <lindchristoffer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak skal du have... Jeg kigger nærmere på det.
> Umiddelbart ser det ud til at være meget lig Shutterfly.

Meget enig, men hvor Shutterfly fordrer at du holder din konto på omkring 10
Mb, så tilbyder Photomax 5 Gb gratis.z
/C

Fra : -=JF=- arb

Dato : 09-12-05 12:44

"Christoffer Lind" <lindchristoffer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Meget enig, men hvor Shutterfly fordrer at du holder din konto på omkring
> 10 Mb, så tilbyder Photomax 5 Gb gratis.z

Næh, der er du galt informeret...
Man har ubegrænset lagerplads på Shutterfly, lige som der heller ikke er
loft på antallet af billeder man kan have liggende.

Pt. har jeg ca. 940 Mb(1.500 billeder) liggende.

Det lyder som om jeg skal blive hos shutterfly

Mvh John