Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OT/ News reader
Fra :

Dato : 04-12-05 14:13

Hvilket program bruger i til at læse News som denne gruppe?
Hilsen henrik

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 04-12-05 14:23

HØ wrote:

> Hvilket program bruger i til at læse News som denne gruppe?

Sæt din nyhedslæser til at vise headers. Så kan du selv se det.
http://8help.osu.edu/34122.html

Kig efter noget i stil med

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-05 14:24

HØ skrev:

>Hvilket program bruger i til at læse News som denne gruppe?

Med {Ctrl] + {F3] kan du se indlæggenes header og der fremgår
hvilken newsreader, der er brugt.

F.eks. kan jeg se, at du bruger en veteranudgave af OE 6 (fra
2001), som aldrig er blevet opdatret, hvad du af mange grunde bør
gøre, først og fremmest af sikkerhedshensyn, da mange huller er
blevet lukket.

Din newsreader er Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000.

Og din Internet Explorer vil også være en tilsvarende meget
gammel version, som også bør opdateres af samme grund.

(OE og IE bliver opdateret samtidig)
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-12-05 14:25

HØ skrev følgende på usenet:
> Hvilket program bruger i til at læse News som denne gruppe?
> Hilsen henrik

Hvorfor xxx spørger her, når du godt ved, at det er forkert gruppe ?

Da du har postet i denne gruppe, så kan du vel også læse ?

Ellers spørg i news:dk.edb.internet.software.mail+news

Da diskussionen er ret irrelevant her, så er fut sat til dk.admin.netikette

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-12-05 14:58

In article <4392eb61$0$46980$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, HØ wrote:
> Hvilket program bruger i til at læse News som denne gruppe?

slrn - Det styrer.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-12-05 16:21

HØ wrote:

> Hvilket program bruger i til at læse News som denne gruppe?

Netscape, Mozilla og MacSoup

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Holst

Dato : 04-12-05 16:29

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Netscape, Mozilla og MacSoup

Bruger selv Thunderbird. Andre jeg kender bruger gnus.

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 05-12-05 15:38

"HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket program bruger i til at læse News som denne gruppe?
> Hilsen henrik

Hej

Hvilken du bruger en vel ligegyldigt, men vælg en der laver disse > tegn, så
er det let at se hvad der er dit indlæg og hvad der er andres svar på det!

--
Leif Langgaard

GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:
http://www.azfotos.com/