Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony Digital Videokamera
Fra : StolpeSten

Dato : 29-11-05 18:50

Hej.
Jeg er blevet tilbudt sådan et her digital videokamera
Er der nogen der kender lidt til det..Er det noget værd?
Jeg kan ikke rigtig finde nogle anmeldelser nogen steder.

Der står om skiverne til kameraet, at de er på 1.4 gb - 30 min.... Kan man
ikke optage mere end 30 min. på hver skive
eller kan man bare optage i forskellige kvaliteter..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, inden jeg skal betale for det

mvh

Johnny Sørensen

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 29-11-05 22:22

On Tue, 29 Nov 2005 18:49:57 +0100, "StolpeSten" <grevinge@c.dk>
wrote:

> [...]
>eller kan man bare optage i forskellige kvaliteter..
>
>Håber der er nogen der kan hjælpe mig, inden jeg skal betale for det

spørgsmål om videokameraer hører egentlig til i dk.teknik.tv+video -
men umiddelbart ville jeg da søge til producentens hjemmeside for at
få informationer om optagekapacitet og -kvalitet.

mht anmeldelser så prøv at skrive kameraets navn ind i Googles
søgefelt og tilføj enten "test" eller "review" (og fjern eventuelt E i
modelnummeret, da det formentlig står for Europa, hvorfor du ikke får
amerikanske anmeldelser med)