Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan jeg finde test af EF 24-105 mm f/~
Fra : Kenneth

Dato : 29-11-05 17:18

Er der nogen som har prøvet den?
Hvor kan man evt købe den i øjeblikket?

/Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-05 18:02

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> skrev i en meddelelse
news:438c7f3d$0$47089$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Er der nogen som har prøvet den?
> Hvor kan man evt købe den i øjeblikket?

Der er nogle brugererfaringer her:

http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=295

Mvh. Claus Petersen

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 29-11-05 18:38

Kenneth wrote:

> Er der nogen som har prøvet den?
> Hvor kan man evt købe den i øjeblikket?
>

> /Kenneth

Kamerashop.dk har den.

Tommy

Fra : Kenneth

Dato : 29-11-05 19:40

Tak skal i have både Claus & Tommy.
Er der nogen som har erfaringer med at handle hos Kamerashop.dk ?

Kenneth

Fra : Kim Jensen

Dato : 29-11-05 19:42

Kenneth wrote:
> Er der nogen som har erfaringer med at handle hos Kamerashop.dk ?

Jeg har handlet der et par gange - altid uden skyggen af problemer. De
svarer desuden ret hurtigt på email-forespørgsler.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Kenneth

Dato : 29-11-05 20:34

Tak for dit input Kim, det vil jeg så nok også forsøge

/Kenneth

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-11-05 23:50

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> wrote in message
> Tak skal i have både Claus & Tommy.
> Er der nogen som har erfaringer med at handle hos Kamerashop.dk ?

Jep det er et godt solidt firma, tingende kommer meget hurtigt hurtigt og
jeg har engang måttet reklamere over noget Hama slaveudløser, helt uden
problemer.

Mvh
Simon

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 30-11-05 06:56

Kenneth wrote:

> Tak skal i have både Claus & Tommy.
> Er der nogen som har erfaringer med at handle hos Kamerashop.dk ?

Jeg har handlet der et par gange, det sidste jeg købte var 24-105 f/4 L,
har aldrig haft problemer med dem, hurtig levering osv.

Tommy