GISP!!!
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 25-01-06 11:56

Endnu en god grund til at holde sine katte på egen grund:

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=416098/

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 25-01-06 12:16

<klip> Endnu en god grund til at holde sine katte på egen grund:
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=416098/
</klip>

Man tror sgu' da det er LØGN - selv et barn kan vel finde ud af at ringe til
øremærkereigstret, hvis man ikke kan hitte ud af at tjekke det på nettet.

At det så oven i købet er professionelle der begår en kolosal amatør-fejl,
gør da kun tingene langt værre!

Håber Københavns Dyrehospital får _pisk_ ...og at sige:

"Det er smaddersynd for ejerne og ikke mindst smadder synd for katten,«
erkender dyrlæge Anne Greisen." [citat fra artiklen]

er da en ussel undskyldning...det har ikke noget med "synd" at gøre, det er
uanstændigt, utilgiveligt og ubegribeligt, når man betænker at folk der
finder "løse" katte, tit bliver henvist til netop dyrlæger for at få aflæst
øremærkningen :o

Hilsen en chokeret Heidi, Miver og Mulles mor
--
Se min dejlige kat, Mulle hér:

Fra : CC

Dato : 25-01-06 15:31

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in
message news:43d75de8$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> aflæst øremærkningen :o
>
> Hilsen en chokeret Heidi, Miver og Mulles mor

Ja, magen til amatøragtig indsats skal man da lede længe efter - de er
gudhjælpemig ca. 50 ansat på dyrehospitalet og åbenbart er der ikke en
eneste som kan finde ud af, at trykke på 4 taster. Godt jeg ikke har dem som
dyrlæger!!!

De skulle tæppebombes med smædemails!! og mindst tvinges til at give en
rimelig erstatning til ejerne.

hilsen
Claus (som nu blev møgsur)

Fra : snuden

Dato : 25-01-06 16:08

"CC" <cc_sep@NOSPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som dyrlæger!!!
>
> De skulle tæppebombes med smædemails!! og mindst tvinges til at give en

Jamen hvad er mere naturligt for en dyrlæge, end at aflive en sund og rask
kat, helt uden at tænke nærmere over det!?

Snuden

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 25-01-06 18:42

<klip>> De skulle tæppebombes med smædemails!! og mindst tvinges til at give
en
> rimelig erstatning til ejerne.
</klip>

Der er herfra afsendt en mail via http://kbh-dyrehospital.dk/ hvor jeg i
pæne vendinger fortæller dem om min mening om deres håndtering af forløbet.
Så kan man jo se om de svarer tilbage på de spørgsmål/forslag jeg har
stillet...
--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Winther

Dato : 26-01-06 11:14

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43d7b84e$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> stillet...
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Sendte dem lige en mail....

Fra : OZ7PUS

Dato : 28-01-06 13:20

"Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> skrev i en meddelelse
> Endnu en god grund til at holde sine katte på egen grund:
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=416098/

Endnu en god grund til at katten skal have et elekstik halsbånd med et
navneskilt i
Har speedy gjort siden vi fik ham uden problemer og han er blevet
afleveret hjemme af en ældre dame op til flere gange.. Man husker jo hvor
man får god mad ikke ;)

Tøsen

Fra : Allan

Dato : 28-01-06 13:47

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Har speedy gjort siden vi fik ham uden problemer og han er blevet
> afleveret hjemme af en ældre dame op til flere gange.. Man husker jo hvor

He he, jeg har sat et brugt, slidt, halsbånd på en indflytter.
Og med en lille seddel hvor der stod, Hvor bor jeg for jeg sover-spiser -på
XXXX, og så et tlf nr.

Der gik ikke mange timer før jeg viste at han boede 4 huse væk.

Men der burde laves en standart for hele landet med hensyn til øremærkning.

Mvh Allan