København : Priser Kastrering
Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 24-01-06 22:01

Hej,

nogen der kender billige - og selvfølgelig gode - steder at få kastreret sin
hankat i København ??

Vi har tid på landbohøjskolen - men der er lang ventetid, og sjoveren er
begyndt at strinte sit territorium af nu ! ..

mvh
Hanne & Jørgen

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 24-01-06 22:13

> nogen der kender billige - og selvfølgelig gode - steder at få kastreret
> sin hankat i København ??

Prøv Inges Kattehjem/Glostrup, det er dyrlægerne fra Husum Dyreklinik der
udfører indgrebet, til yderst rimelig pris (men har pt. lige glemt den
eksakte pris *smil* mener det er omkring 600kr)

Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : nana sørensen

Dato : 24-01-06 23:55

"Jorgen [DK/2200]" <nyhedsgruppe@fjern_gmail_com> wrote in message
> [...]
>
> Vi har tid på landbohøjskolen - men der er lang ventetid, og sjoveren er
> begyndt at strinte sit territorium af nu ! ..

Kig dig godt for i hvertfald. Da jeg tjekkede priser på at få min hund
kastreret (ja, jeg ved det er en kat, men anyway) var prisforskellen mellem
300 og 1200 (!!!) de fem steder jeg kiggede. Ryesgades dyrelæger var vist en
af de billigere. Han blev ikke kastreret i den omgang alligevel, da der lige
skal hvalpes inden, men begge mine hunde blev vaccineret der, og de er godt
nok de sødeste og bedste dyrelæger jeg har mødt. Meget fair og saglige
virker de i hvertfald.

Fra : CC

Dato : 25-01-06 15:38

> [...]
>
> Vi har tid på landbohøjskolen - men der er lang ventetid, og sjoveren er
> begyndt at strinte sit territorium af nu ! ..

Ja, jeg ville nok overveje ikke at bruge københavns dyrehospital. Når de
ikke engang er kompetente nok til at eftersøge en
øremærket kat i katteregisteret, så kan man da nok have sin tvivl om hvad de
så kan.

hilsen
Claus

PS! håber du finder er godt og billigt sted

Fra : Allan

Dato : 25-01-06 15:46

"CC" <cc_sep@NOSPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> hilsen
> Claus
>
> PS! håber du finder er godt og billigt sted

Jeg var nu ret så glad for dem for 5 -6 år siden da jeg kom med en kat der
var blevet kørt ned. Han var samlet indlagt i ca 2 måneder og fik nogle gode
år derefter. Dog med en kæbe der var skæv og uden hale.

Så fordi 1 ud af 50 personer laver en kæmpe brøler, Ja så betyder det jo
ikke at resten intet ved.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-06 19:19

tak for indspark.. efter at have kigget lidt priser på de nævnte - føler vi
os lidt dumme, at vi f.eks. ikke tog en såkaldt pakkeløsning (Vaccination,
Kastration og øremærke), havde været klart billigere.

jørgen/hanne