Æv nu er det min tur igen til at sidde vag~
Fra : Allan

Dato : 17-01-06 18:05

Hej NG
Æv jeg fik Rocke kastreret her idag, Desværre var han stadigvæk kryptocid.
Det viste jeg han var, da jeg købte ham, Men der var den ene testikkel
faldet ned. Så der var lidt håb om nr2. Nr1 valgte så at kravle op igen.ÆV.

Fuck det var en størrer omgang. Nå men han er sej, Og det er vel ikke meget
værrer en en hunkat der bliver neutraliseret.

Dingledyret har det meget bedre, Men jeg er lige nød til at holde ham væk
fra klatremiljøet.

Det er nu synd for sådan en lille kat der har så ondt. Og det kan man nu
også se på ham at han syntes.
Heldigvis er min anden kat Kosmos så sød ved ham, Og det selvom han lugter
fælt af dyrlæge.

Nå nu håber jeg det går godt, Ja jeg hader at sende dem i narkose, Så det
bliver nattevagt igen i nat, Igår var der en ond en der fjernede al maden.
Så jeg blev vækket hele natten. Det er ikke nemt nogle gange med katte.

Mvh Allan

Fra : Britta Skibsted S?re~

Dato : 17-01-06 18:23

> Fuck det var en størrer omgang. Nå men han er sej, Og det er vel ikke
meget
> værrer en en hunkat der bliver neutraliseret.
>
> Mvh Allan

Hej Allan.

Jeg kan godt forstå din bekymring jeg fik min hankat neutraliseret for
13 dage siden, han var også kryptocid, han klarede også operationen som en
mis
Hans sår var lidt stort synes jeg men ellers fin. Så nu skal der bare lidt
pels på den stakkes krop igen .

Nå men jeg ville egentlig ikke det helt vilde, bare vise min sympati

Mange hilsner
Britta
_________________________________
Endoria's British Shorthair
www.endoria.dk

Fra : Allan

Dato : 17-01-06 18:30

"Britta Skibsted S?rensen" <endoria@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt
> pels på den stakkes krop igen .
>
> Nå men jeg ville egentlig ikke det helt vilde, bare vise min sympati

Og Tusinde tak for det

Men nu fandt de dem jo ikke i første snit, Så der er en stor syning og 2
små. Nå han er sej så han vokser nok sammen igen.

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 17-01-06 18:46

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

> Og Tusinde tak for det
>
> Men nu fandt de dem jo ikke i første snit, Så der er en stor syning og 2
> små. Nå han er sej så han vokser nok sammen igen.
>
> Mvh Allan

He He jeg kom lige til at tænke på da Kosmos blev kastreret helt normalt, Ja
der var jeg også tæt på at panikke.
Sådan er det med kæledyr

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 17-01-06 22:12

> He He jeg kom lige til at tænke på da Kosmos blev kastreret helt normalt,
> Ja der var jeg også tæt på at panikke.
> Sådan er det med kæledyr
>
> Mvh Allan
Nå nu kan han spinde igen, ja sådan lidt Så det går nok.

Og efter jeg har fået kigget rigtigt på sårene så er det vist ikke så
slemt
3 små rifter med 10 sting i alt.

Men synd det er det nu for ham, den lille stakkel.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 20-01-06 08:00

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> wrote in

> Men synd det er det nu for ham, den lille stakkel.

Det er det helt bestemt. Hver gang en af mine har været syge, har jeg
også været enormt ked af det på deres vegne.
God bedring med Rocke-missen.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. L‘s www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Hanne Engermann

Dato : 17-01-06 18:54

> [...]
> Så jeg blev vækket hele natten. Det er ikke nemt nogle gange med katte.

Ja, man har det elendigt i en sådan situation, men trøst dig med, at
dyrlægerne ynder at sige, at hvis bare kattens knogler og pels befinder
sig i samme rum, så skal den nok komme sig :>D

Med den større omgang, han har været gennem, er den en rigtig god idé at
smertebehandle ham (hvis han ikke bliver det). Dels heler han hurtigere
(smerter giver stress = langsommere heling), og dels begynder han ikke
at bide i syningerne, som i nogle tilfælde kan begynde at irritere ca. 4
dage efter operationen (mange gange pga. af en allergisk reaktion på
stingene).
Mine katter får altid ½ Rimadyl hver 2. dag efter operation, men tag en
snak med din dyrlæge om det.

Held og lykke med "dingledyret!

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Allan

Dato : 17-01-06 19:05

"Hanne Engermann" <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stingene).
> Mine katter får altid ½ Rimadyl hver 2. dag efter operation, men tag en

Han får nemlig Rimaldyl 1 idag og 2 dage frem

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 19-01-06 15:52

> Hej NG
Og Hej igen NG.
Nu går det meget bedre, Ja næsten alt for godt. Det var den hårde bedøvelse
min dyrlæge bruger, Der fik ham ned med nakken.
Og det bogstaveligt talt For den beste sidde stilling i 10 timer var,
Meatlove stillingen.
Og det enda med snuden plantet på gulvet.

Men min dyrlæges begrundning til at bruge denne form for bedøvning er helt
ok, Det tog en lille time at finde testiklerne og få dem fjernet. Og ved
lange bedøvelser har de gode erfaringer, men denne form.

Nu er han alt for frisk efter min mening, Ja jeg fortryder lidt at han fik
smertepille her i dag. For nu skal der spænes og hoppes.
Ja det var lidt update på al min bekymring
Mvh Allan

Fra : Hanne Engermann

Dato : 19-01-06 16:39

> [...]
> smertepille her i dag. For nu skal der spænes og hoppes.
> Ja det var lidt update på al min bekymring

Det var dog en herlig melding Allan - Og du kan igen sove roligt om
natten!
Gider du forresten fortælle mig, hvor jeg finder de smilier, der bruges
herinde?
På forhånd tak!

Fra : Allan

Dato : 19-01-06 17:01

> [...]
> natten!
> Gider du forresten fortælle mig, hvor jeg finder de smilier, der bruges

Hej Hanne
Det må du finde andre der kan svarer på. for jeg poster ikke fra
hjemmesiden.
Men tak for sødt svar. Hjemmesiden er koblet op mod
News.dk.fritid,dyr.kat som er en newsgroop som kan læses af de fleste.
Og som en ekstra service, er der flinke folk, der har lavet hjemmesiden til
dem der ikke kan læse NG.

Øj det blev kryptisk, Hjælp mig en eller anden

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 20-01-06 08:04

Hanne Engermann <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> wrote in

> Gider du forresten fortælle mig, hvor jeg finder de smilier, der
> bruges herinde?

Som Allan poster jeg heller ikke gennem hjemmesiden, men direkte gennem
nyhedsserveren hos min udbyder. Men jeg mener altså bestemt at vide at
når du laver en smiley med de almindlige tegn : og ) så ændres de
automatisk til grafik, men jeg er ikke sikker.

--
Kate

Pas p† hvor du k›ber kat. L‘s www.katteinfo.dk

Fra : Allan

Dato : 21-01-06 01:59

> [...]
> natten!
> Gider du forresten fortælle mig, hvor jeg finder de smilier, der bruges

Hej prøv at kigge her på dette link

http://tinyurl.com/99esf

Her siger Goggle en masse om

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 21-01-06 02:10

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

EjEj jeg glemte lige at skrive : Kun læse ikke instalerer noget :

Der er jo mange link og jeg har ikke kigget på dem alle.

Men læs og lær
Mvh Allan