Breth Hansen
Fra : Katja Andersen

Dato : 17-01-06 09:40

Så skete det igen.
Nogen )Læs:myndigheder) må da snart få øjnene op for ham og hans klinikker.

http://www.fyens.dk/article/589468

Hilsen Katja

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-01-06 12:15

Ja jeg får en rigtig dårlig smag i mund på myndighedernes vegne ( men
det er jo ikke første gang og garanteret heller ikke sidste.

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 17-01-06 13:02

<klip> http://www.fyens.dk/article/589468

Det er ikke for at forsvare nogen hér, men det er vel ikke første gang et
operationssår er sprunget op?
Har da en eks-kæreste, der oplevede det samme og som ydermere måtte betale
over 3000kr en lørdag aften for at få reddet katten. Det var ikke en Breth
Hansen klinik. Han kunne ikke få kontakt med den dyrlæge der havde
opereret...
Langt de fleste dyrlæger giver ikke kraver på da det kan stresse katten
enormt meget.
Hvad det lige er der er sket efterfølgende i denne sag, kan jeg ikke helt
vurdere..

Hilsen Heidi, Miver og Mulles mor, der bestemt synes alle dyr har ret til en
god dyrlæge :)

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 17-01-06 13:46

Uden at forsvare eller anklage.
Jeg vil da nok mene, at det er en temmelig uansvarlig og kvaksalverisk
behandling
PawWau og ejeren har været udsat for.
Skærme, ja det kan da være stressende for en lille misser, men der er da
mange alternativer. Eks. en strømpe eller babybody. der er mange
muligheder. Eller den indvendige syning, som er nr. 1.

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 18-01-06 16:57

> Det er ikke for at forsvare nogen hér, men det er vel ikke første gang et
> operationssår er sprunget op?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nej, og det kan da også være det der er sket, men der har været mange
gentagne tilfælde ved netop denne dyrlæge.

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Sidsel

Dato : 19-01-06 12:45

Heidi, Miver og Mulles mor wrote:
<snip>

Min Banshee formåede at slikke et par sting op selvom hun havde krave
på, men da jeg har en respektable og fornuftig dyrelæge var hun altså
syet i 2-3 lag og havde derfor ikke mulighed for at slikke sit sår så
meget op at hendes indvolde ville være væltet ud.

Memsen fik også krave på og klarede sig fint de 10 dage hun skulle gå
med den - Kraven er smartere end sår der er slikket op, og herhjemme har
vi ikke oplevet noget stress af betydning når der har været kraver
involveretæ.-øøøøøøøøø¨øå''''' <-- Banshee gav sit besyv med. :)

- Sidsel

Fra : goofy

Dato : 18-01-06 08:37

Hej Katja

Jeg kan desværre ikke få artiklen frem, gider du sende den til
mig?

e-mail. vinbaek@tdcadsl.dk

På forhånd tak

Steen Vinbæk