Billige kradsemiljøer?
Fra : Gainsbourg

Dato : 14-01-06 13:26

Hvem kan anbefale et sted med billige kradsemiljøer? Enten en butik i Kbh.
eller internetbutik.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-01-06 14:03

Hej Gainsbourg

Jeg har brugt denne et par gange, de er rimelige i pris og er hurtige til at
få tingene afsted
www.avifauna.dk

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-01-06 14:04

ups der er også maxizoo i Gentofte
http://www.maxi-zoo.dk/

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : tina laren

Dato : 14-01-06 16:36

> Gainsbourg skrev:
> Hvem kan anbefale et sted med billige kradsemiljøer? Enten en butik i Kbh.
> eller internetbutik.
>
> På forhånd tak!
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

prøv katz, der har jeg købt mit kradsemiljø og misser er super glade
for det
http://www.katz.as/

Med venlig hilsen
tina laren
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 14-01-06 17:47

Og så er der jo www.zooplus.de. Jeg har aldrig set det billigere andre
steder.

mvh Kari

Fra : Hanne Engermann

Dato : 15-01-06 03:21

> Kari Eiffert skrev:
> Og så er der jo www.zooplus.de. Jeg har aldrig set det billigere andre
> steder.
>
> mvh Kari

Det har jeg, kig ind på QXL Meld dig evt. til, det er gratis. Det er
nemt at overskue derinde, og man kan få alt fra nipsenåle til
landbrugsmaskiner.

http://my.qxl.dk/default/defaultlistelse.asp?catg=23634

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 15-01-06 11:07

Var lige inde og sammenligne priser med zooplus (på dem de havde af dem) Og
kan da godt se at hvis nogen af auktionerne holder den lave pris de starter
med, så kan man få det billigere. Men man skal så lige være meget opmærksom
på, om det er ok at man sparer 100 kr og så får et meget brugt klatretræ i
stedet. Det første klatretræ på siden, kan det er i hvert fald ikke betale
sig at købe på qxl, det er billigere i zooplus
Men er da altid godt at opdage noget nyt. Vidste ikke de havde så mange
katteting derinde

Mvh Kari

Fra : Helle

Dato : 14-01-06 20:21

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kan anbefale et sted med billige kradsemiljøer? Enten en butik i Kbh.
> [...]

www.likita.dk

Mvh Helle

Fra : fam. Ager

Dato : 14-01-06 21:17

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> www.likita.dk
>
> Mvh Helle
>
>---------------------

lad være med at støt likita, de står bag mange af de ulovlige importer af
hvalpe fra østlandene, Tjekkiet, polen.. af moralske grunde ville jeg
ihvertfald fravælge sådanne "firmaer".
de reklamerer ikke åbenlyst om det, da det er en lyssky forretning.

mvh. marie

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 16-01-06 14:32

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> ihvertfald fravælge sådanne "firmaer".
> de reklamerer ikke åbenlyst om det, da det er en lyssky forretning.

Nu kender jeg hverken dig eller dem, men sådan en beskyldning må du lige
komme med noget fakta på.. du kunne jo blot være en sur konkurrent, kunde
mv..

Fra : fam. Ager

Dato : 16-01-06 15:36

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> komme med noget fakta på.. du kunne jo blot være en sur konkurrent, kunde

så sent som i operation X var de på, godt nok ved mandens navn og ikke ved
likita, i udsendelsen om ulovlige importer af hvalpe, jeg har selv overtaget
en tæve, der stammer fra en af deres importer. du kan søge på nettet under
emnet, der dukker adskillige beretninger om folk der i god tro har handlet
hvalpe derfra. Jeg kender flere personligt, der har hunde derfra. så nej,
jeg er ikke bare en utilfreds kunde.

mvh. marie

Fra : Gainsbourg

Dato : 16-01-06 16:41

> [...]
> tro har handlet hvalpe derfra. Jeg kender flere personligt, der har hunde
> derfra. så nej, jeg er ikke bare en utilfreds kunde.

Kommer pludselig i tanke om en udsendelse på tv jeg så engang - kan det have
været den du omtaler?. Så vidt jeg husker, endte udsendelsen med, at manden
truede journalisten med vold, da han konfronterede ham med de skjulte
optagelser han havde lavet og i øvrigt sagde at han var *****ligeglad med om
de sendte det i tv eller ej.... De viste også billeder af hans hvalpe der
havde fået klippet ører og hale af og havde store betændte syninger Kan
det have været den udsendelse?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-01-06 15:56

Flemming Lynggaard wrote:

> [...]
> komme med noget fakta på.. du kunne jo blot være en sur konkurrent, kunde

Det er vist nok DKK, der oprindeligt har udsendt advarslen om Likita.
De var også i Dags Dato 30.10.05 - dog uden navns nævnelse.
Camilla

Fra : fam. Ager

Dato : 16-01-06 17:45

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist nok DKK, der oprindeligt har udsendt advarslen om Likita.
> De var også i Dags Dato 30.10.05 - dog uden navns nævnelse.
> Camilla
>
>------------------------

jeg har nu aldrig hørt/set advarsler om likita specifikt fra dkk, blot
advarsler om hundehandlere generelt. den nævnte udsendelse var operation X,
vist den næst sidste i rækken, mener jeg.
likita har i flere år været i søgelyset for handlen, men det er først i det
senere år at de er blevet bevist skyldige.
jeg har faktisk i eftermiddag, talt med dem der havde min tæve før, altså
dem der købte hende fra hvalp af, (alt for ung i øvrigt, og i jammerlig
forfatning dengang) og de kender folkene bag likita, og ifølge dem, så er
likita stoppet med handlen fra østlandene, de havde fået forbud mod at
handle med hunde på den måde. at de så ville begynde import fra lande, hvor
der ikke var focus på endnu, ja, det kan man så tage sig til hovedet af..

mvh. marie

Fra : Per Larsen

Dato : 14-01-06 23:00

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kan anbefale et sted med billige kradsemiljøer? Enten en butik i Kbh.

Har lige fået Lidl kataloget for denne uge, der er et miljø til 299,00 samt
tilbehør til 49,95, billigt ?

www.lidl.dk

--
Venlig hilsen
Per Larsen

Fra : Gainsbourg

Dato : 15-01-06 12:00

Tak for alle de gode svar. Vi fik et kæmpe gulv-til-loft miljø med 1 hule, 2
"liggerør", 4 hvilepladser og 2 lodrette sisalstolper for 499,- i MaxiZoo i
Gentofte. Det gode tilbud her hermed givet videre...

Tak for hjælpen!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

P.S. Det ser lidt ud som det her - bare med kun 2 lodrette stolper
http://www.avifauna.dk/product_info.php?cPath=357_403&products_id=5410

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 16-01-06 09:21

Gainsbourg wrote:
> Hvem kan anbefale et sted med billige kradsemiljøer? Enten en butik i Kbh.
> eller internetbutik.

Jeg lagde lige mærke til at Lidl har forskellige ting til katte i denne uge.

Kradsemiljø, kattehule, legetøj osv.

http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20060116.index

--
/Lars

Community for Digitale Video Recordere & TV
http://www.recordere.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 11:31

"Lars Ladingkaer" <ng.mail2@ladingkaer.comX> skrev i en meddelelse

> Jeg lagde lige mærke til at Lidl har forskellige ting til katte i denne
> uge.
>
> Kradsemiljø, kattehule, legetøj osv.
>
> http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20060116.index

Gode og billige ting.

Desværre oplyser deres hjemmeside ikke, hvor butikkerne ligger ?
Jeg kan ikke se om vi har en Lidl, her i nærheden.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : jopa

Dato : 16-01-06 13:26

Buffy skriblede bla:

http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.service.s.sts.index
--
Mvh.John

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 15:22

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Buffy skriblede bla:

> http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.service.s.sts.index

Takker- det havde jeg overset.

Der ligger en 23 km. herfra, så det er jo fint.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/