HTML editor?
Fra : Snarf

Dato : 12-06-01 12:43

Hej ...

jeg er nysgerrig på om nogen kan anbefale en god HTML-editor. Jeg er selv en
lettere øvet html'er.

Nogen erfaringer?

-sbarf

Fra : Erik Hansen

Dato : 12-06-01 12:58

Stones WebWriter er bare super duper.

Finde den på http://www.webwriter.dk

....Erik

Fra : Andreas Astrup - htm~

Dato : 12-06-01 17:02

> jeg er nysgerrig på om nogen kan anbefale en god HTML-editor. Jeg er selv en
> lettere øvet html'er.
>
> Nogen erfaringer?

Du kan se en oversigt over nogle af de mest populære editorer og læse
anmeldelser her: <http://www.html.dk/software/editorer/>

Med venlig hilsen

Andreas Astrup - html.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-06-01 17:47

Tue, 12 Jun 2001 16:01:48 +0000 (UTC), skrev Andreas Astrup -
html.dk <html_dk@hotmail.com>:

>Du kan se en oversigt over nogle af de mest populære editorer og læse
>anmeldelser her: <http://www.html.dk/software/editorer/>

Stones Webwriter er der en der vender tommmelen op for og hans
anmeldelse er med, mens ham der vender tommelen ned, har ikke sin
anmeldelse med, why not?

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Andreas Astrup - htm~

Dato : 12-06-01 18:06

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Stones Webwriter er der en der vender tommmelen op for og hans
> anmeldelse er med, mens ham der vender tommelen ned, har ikke sin
> anmeldelse med, why not?

Man anmelder softwaren ved enten at vende tommelfingeren op eller ned.
Derudover kan man komme med en uddybende anmeldelse (som ham, der har
vendt tommelfingeren op, har gjort).

Med venlig hilsen

Andreas Astrup - html.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-06-01 18:18

Tue, 12 Jun 2001 17:05:32 +0000 (UTC), skrev Andreas Astrup -
html.dk <html_dk@hotmail.com>:

>Derudover kan man komme med en uddybende anmeldelse (som ham, der har
>vendt tommelfingeren op, har gjort).

Ganske vist bryder jeg mig selv meget om Webwriteren [1], men det
er sagen uvedkommende.

Men en anmeldelse, hvor man kun enten vender fingeren op eller
ned er da ikke meget værd uden kommentarer.

For jeg var da mest nysgerrig efter, hvad vedkommende syntes var
negativt.

[1] eller rettere htmleditorer i det hele taget.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Andreas Astrup - htm~

Dato : 12-06-01 18:49

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Men en anmeldelse, hvor man kun enten vender fingeren op eller
> ned er da ikke meget værd uden kommentarer.

Det bliver forhåbentlig mere interessant, når der kommer flere
anmeldelser, for ellers har du da ret.

> For jeg var da mest nysgerrig efter, hvad vedkommende syntes var
> negativt.

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide...

Andreas

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 14-06-01 09:40

Andreas Astrup - html.dk <html_dk@hotmail.com> skrev i

> Du kan se en oversigt over nogle af de mest populære editorer og læse
> anmeldelser her: <http://www.html.dk/software/editorer/>

Savner HomeSite på den siden ...

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net

Fra : gandalf

Dato : 12-06-01 23:09

Homesite er superduper.....

http://www.kandu.dk/

Fra : nende

Dato : 14-06-01 07:36

Jeg er fuldt ud tilfreds med Homesite og Dreamweaver!

nende

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer