Kærlig dreng søger nyt hjem (8830)
Fra : Gaby

Dato : 07-01-06 17:02

Kære alle i dyre/kattevenner

På grund af skilsmisse må vi desværre finde et nyt hjem til vores dejlige
dreng - en hankilling på omkring 8 måneder (han er født ude af en vildkat)
Han er helt renlig og meget, meget kærlig og tillidsfuld. Grundet alder er
han ikke kastreret endnu, men vi kan evt. finde ud af et tilskud til dette -
forudsat at han finder et kærligt og trygt hjem med plads i sofaen og gerne
et separat tæppe i sengen.
Billeder kan fremsendes.

Mange håbefulde hilsner

Nienna Bay

Fra : Janne

Dato : 07-01-06 18:45

Hejsa

Det var da ærgeligt at ikke en af jer kunne have missen, kunne det slet
ikke lade sig gøre? Hvis jeg bliver skilt, så skal jeg nok sørge for at
der hvor jeg kommer til at bo må jeg godt have min mis, som jeg ser på
det, så giver man da heller ikke sit barn væk, fordi man skal
skilles. Ja det er bare min følelse, ikke ondt ment.. Kan bare ikke
forstå det, hvis der ikke er andre vigtige grunde der til.

K.H. Janne

Med venlig hilsen
Janne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 08-01-06 02:57

Janne <mail2uKATTE@BAKKEsol.dk> wrote in

> Hvis jeg bliver skilt, så skal jeg nok sørge for at
> der hvor jeg kommer til at bo må jeg godt have min mis, som jeg
> ser på det, så giver man da heller ikke sit barn væk, fordi man
> skal skilles.

Det er bare ikke altid man kan vælge. Hvis man står i en situation hvor
man måske må tage den bolig kommunen tilbyder kan man risikere at man
ikke må have husdyr....Det er nemt at synes noget når man har
valgmuligheder, men den holdning kan ændre sig hvis man pludseligt
befinder sig i et dilemma.
Jeg har været heldig at have valgmuligheder, derfor vil jeg heller
aldrig flytte et sted hen hvor mine katte ikke kunne være, men verden
er desværre slet ikke så perfekt

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Janne

Dato : 08-01-06 11:14

Hej Kate.

Nej det er rigtigt, men som jeg også skrev...( Kan bare ikke
forstå det, hvis der ikke er andre vigtige grunde der til.) ...skulle
måske også have skrevet valgmuligheder, så der ingen misforståelser
blev. Havde skam også tænkt i de baner, men nøjj.. hvor må det dog
være hårdt at skulle af med sin guldklump.

Knus /Janne

Fra : Gaby

Dato : 08-01-06 21:00

Hej kære katteelskere

Vi har desværre ikke nogen muligheder - og det gør rigtigt, rigtigt ondt at
skulle af med ham. Derfor håbede vi på at kunne finde et dejligt hjem til
ham - et sted hvor vi måske kunne følge ham videre frem.
Så jeg håber stadigt at et kærligt og trygt hjem venter ham forude.

Knus fra Nienna

Fra : Kate

Dato : 10-01-06 17:38

Har i sat ham på www.vildkat.dk?

Fra : Gaby

Dato : 10-01-06 21:08

Hej Kate

Jeg vil undersøge dit link - jeg har ikke før hørt om den side. Tusind tak
for hjælpen og forståelsen. Det er så svært at skulle sige farvel til sit
"barn" og at andre skælder en ud, hjælper jo bestemt ikke.

Klem fra Nienna

Fra : Jakob

Dato : 20-01-06 21:37

Hej, lidt sent ved jeg godt. Er i kommet af med den lille mis?? Er måske
interesseret ellers...
Hilsen Odense