Kattegrus
Fra : Piea

Dato : 02-01-06 12:59

Hej

Dette emner har sikkert været op at vende utallige gange, men kan nu ikke
lige finde det.

Jeg bruger everclean (heavy duty) kattegrus, men overvejer at skifte mærke,
da jeg synes det er for dyrt (har intet at udsætte på det, det fungerer som
det skal)

Kan I anbefale et lignede (men billigere mærke) Det er vigtigt at selve
grusset er bittesmå sten, da katten her har tendens til først at grave
bakken fri for grus, for at dække det til igen.
Med store grus/sten vil det ligesom ikke størke rigtig.

Altså et effektivt klumpende kattegrus

Mange tak og godt nytår
Piea
www.123hjemmeside.dk/ragdoll

Fra : Piea

Dato : 02-01-06 13:18

Jeg burde vist kigge på hjemmesiden inden jeg taler,
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/produkter/showproducts.php?id=1 var lige det
jeg manglede

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 02-01-06 13:30

Hej Piea
Vi bruger 2-3 slags grus. Lindo Cat der findes i eks. 2 varianter:
Lindo Compact a 10kg. der koster kr. 80,00
Lindo Cat a 20kg. der koster kr. 82,00
Begge produkter er større grustyper, men Compacten er rigtig effektiv.
Her i vintertiden, og i havestuen, bruger vi "bare" Lindo cat, da det
ikke sætter sig i poterne på kattene, når de kommer lige udefra. Det er
et svagt rødligt grus.
Prøv at spørge din forhandler om han vil skaffe det. Vi køber det hos
Dyrenes 1 og Alt i Tilst, v Århus. Pet House i Odder har det også.
Når vi har gjort kattene klar til udstilling, bruger vi Olivers
www.oliver.dk - så forbliver poterne fine hvide ugen ud. Det er fint
hvidt grus, der leveres lige til døren.

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
www.librian.dk
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sidsel

Dato : 02-01-06 14:30

Jeg tror du mener www.olivers.dk - men det er nemlig supergodt grus og
det er vores mærke herhjemme, desværre er det en smule pricey medmindre
man er opdrætter eller køber store mængder... (100 kr for 10 kg er da
ikke helt billigt... men til gengæld er det gratis leveret og man kan da
spare ved storkøb :) )

- Sidsel