Hankat på ca 7-8 mdr søger nyt hjem (esbje~
Fra : Carina

Dato : 01-01-06 23:03

En sort hankat søger nyt hjem. Det er en rigtig kælepotte og utrolig
menneskeglad. Kan sagtens sammen med andre dyr (hunde er dog ikke afprøvet
)

Skriver dette indlæg på vegne af min nabo, som ikke selv har internet.

Hun ønsker ikke penge for katten, kun at han kommer til et kærligt hjem

Fra : Per Larsen

Dato : 01-01-06 23:15

"Carina" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skriver dette indlæg på vegne af min nabo, som ikke selv har internet.
>
> Hun ønsker ikke penge for katten, kun at han kommer til et kærligt hjem

Hej Carina

Kunne måske være interesseret, som legekammerat til Tulle (vores 1½ år gamle
hunkat)

Hvor henne i landet
Er den neutraliseret
Hvordan er den mod børn

--
Venlig hilsen
Per Larsen

Fra : Steffen Hansen

Dato : 02-01-06 11:21

Per Larsen wrote:
> [...]
>>

> Hej Carina
>
> Kunne måske være interesseret, som legekammerat til Tulle (vores 1½ år gamle

Esbjerg måske

hehe...

/Steff

Fra : Per Larsen

Dato : 02-01-06 11:32

> Esbjerg måske
>
> hehe...
>
> /Steff

Så den godt efterfølgende, men kolonnebredden stod så jeg ikke kunne se det
i overskriften ;-()

Fra : Carina

Dato : 02-01-06 14:49

Har mailet til dig Per

Fra : Carina

Dato : 06-01-06 17:59

Hm... sørme ingen mail tilbage fra Per...

Virkelig ingen der kunne have interesse i den søde hankat! Skal næsten lige
siges at hvis man ikke vidste bedre skulle man tro at han var en hund.. Man
kan gå rundt med ham og så følger han bare pænt med en som var det en hund..

Fra : Carina

Dato : 08-01-06 19:22

nyt hjem er fundet