GODT NYTÅR!!
Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 30-12-05 19:13

Men ikke til alle, der er et par (30 stykker tror jeg) der ønskes ind i
det nye år med en kæmpe krysantemumbombe i røven!
Tror godt selv vedkommende ved HVEM det er!! LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Petersen

Dato : 30-12-05 21:38

> [...]
> det nye år med en kæmpe krysantemumbombe i røven!
> Tror godt selv vedkommende ved HVEM det er!! LOL

Hej søde Charlotte
Skal vi to så ikke begge sætte os på den og flyve til himmels sammen ,
så er du da i det mindste væk herfra . Jeg er villig til at følge dig på
vej , bare for at være sikker på at du kommer godt afsted . LOL LOL

Med venlig hilsen
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 31-12-05 10:06

Jeg vil nu lige godt ha' lov til at beholde min positive attitude, og
ønske ALLE et rigtig godt nytår!

Jeg glæder mig til i aften, hvor jeg skal hygge mig med gode venner,
og hvor der bliver masser af kæl og nus til både hunde og katte.

GODT NYTÅR ALLESAMMEN!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Steffen Hansen

Dato : 31-12-05 00:01

Sascha og Sillemis wrote:
> [...]
> det nye år med en kæmpe krysantemumbombe i røven!
> Tror godt selv vedkommende ved HVEM det er!! LOL

suk.....

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-12-05 00:19

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote in message
> Men ikke til alle, der er et par (30 stykker tror jeg) der ønskes ind i
> det nye år med en kæmpe krysantemumbombe i røven!
> Tror godt selv vedkommende ved HVEM det er!! LOL

Ja folk der har det sådan med sine medmennesker starter ofte på dyr...

Fra : Helle

Dato : 31-12-05 00:46

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det nye år med en kæmpe krysantemumbombe i røven!
> Tror godt selv vedkommende ved HVEM det er!! LOL

suk suk suk...

Fra : Heidi B.

Dato : 31-12-05 00:47

> [...]
> det nye år med en kæmpe krysantemumbombe i røven!
> Tror godt selv vedkommende ved HVEM det er!! LOL

Ak ja Charlotte. Har du virkelig ikke bedre ting at bruge din tid på så som
at passe på dine stakkelse katte, selvom der ikke kan være mange tilbage i
denne kulde.
Men jeg vil da også ønske dig et hæseligt nytår med ønsket om at dine katte
på et eller andet tidspunkt bliver fjernet fra dig, men indtil da kan jeg jo
håbe at du får en bøde som kan mærkes på din pengepung, det er alligevel det
eneste sprog du forstår.
Og så vil jeg sige ligesom Bente, at jeg gerne dele plads med dig på en
krysantemumbombe så jeg ved du er røges til helvede af.

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 31-12-05 12:01

Charlotte

Jeg sad lige og tænkte på, om du dog aldrig bliver nervøs.....der findes jo
også andre "anderledes" mennesker som dig selv
derude...foreskellen er bare, at det måske en dag er en person SOM HOLDER AF
DYR, der ser sig OND på DIG.....jeg spørger bare for du er godt nok langt
ude på alle områder.....

Majbritt

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 31-12-05 16:41