hvad f... foregår der ?
Fra : JytteJ

Dato : 29-12-05 19:31

Jeg er målløs !
Hvad er det dog for en diskussion som "Sascha og Sillemis" samt "Denise"
har gang i ?
Og hvorfor skal den foregå i denne gruppe?

Godt Nytår

JytteJ

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 29-12-05 19:49

On Thu, 29 Dec 2005 19:30:44 +0100, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>har gang i ?
>Og hvorfor skal den foregå i denne gruppe?

Tjaa det må man jo spørge Sascha og Sillemis aka Charlotte Kofoed om.

Fra : JytteJ

Dato : 30-12-05 00:11

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse

> Tjaa det må man jo spørge Sascha og Sillemis aka Charlotte Kofoed om.

Ja samtlige deltagere, hvis der ikke var nogen som reagerede på de indlæg,
ville de passere i ubemærkethed.
Den dialog hører hjemme i dk.snak.mudderkastning, i denne gruppe er det
totalt OT.
Håber de pågældende læser dette.

VH
JytteJ

Fra : Allan

Dato : 30-12-05 00:16

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Mvh Allan

Fra : OLund

Dato : 30-12-05 00:38

JytteJ wrote:
> jeg er målløs !
> Hvad er det dog for en diskussion som "Sascha og Sillemis" samt "Denise"
> har gang i ?
> Og hvorfor skal den foregå i denne gruppe?
---
> Den dialog hører hjemme i dk.snak.mudderkastning, i denne gruppe er det
> totalt OT.

Ved du hvad, JytteJ. Den diskussion burde følges med allerstørste
interesse af enhver katteejer i dette land, for den handler i bund og
grund om kattevelfærd. Du skulle måske kigge på hjemmesiden

www.katteinfo.dk

før du støjer yderligere i gruppen.

Hvis du stadig er utilfreds, så brug dog dit killfilter.

Venlig hilsen
Ole

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 30-12-05 08:50

> [...]
>
> www.katteinfo.dk
>
> før du støjer yderligere i gruppen.
>
> Hvis du stadig er utilfreds, så brug dog dit killfilter.

Og i snakker om mig?GOSCH
Hvem er det lige der er barnlige her???LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : JytteJ

Dato : 30-12-05 11:50

"OLund" <lund@soerensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> www.katteinfo.dk
>
> før du støjer yderligere i gruppen.
>
> Hvis du stadig er utilfreds, så brug dog dit killfilter.

Som sagt hører mudderkastning ikke hjemme i denne gruppe.
Men da jeg ikke gider deltage i mudderkastning med dig eller nogen som
helst
anden vil jeg hermed sige farvel og tak, med stor beklagelse til denne
engang så dejlige gruppe.

JytteJ

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 30-12-05 12:18

> [...]
> helst
> anden vil jeg hermed sige farvel og tak, med stor beklagelse til denne

Hvor herre bevars, skal der ikke mere til, så farvel da! LOL

Fra : dpl

Dato : 30-12-05 15:35

JytteJ wrote:

> [...]
> helst
> anden vil jeg hermed sige farvel og tak, med stor beklagelse til denne

Ja, jeg må desværre ligesom Jytte sige, at det nu er slut med at læse
gruppen her. Alle tråde bliver syltet ind i den samme sag igen og igen,
så man slet ingen glæde har ved de ellers så søde, sjove og oplysende
indlæg gruppen her tidligere har været præget af.

Det er skuffende, at eller seriøse skribenter ikke kan afholde sig fra
igen og igen at kommentere de dybt debile indlæg fra en tydeligvis
mentalt forstyrret person. Vel er sagerne alvorlige nok, men flere
hundrede, ja nu er det vel efterhånden tusinde, indlæg om samme sag
gavner ingen, mindst af alt gruppen selv. Kvinden har brug for
professionel hjælp. Ingen her kan hjælpe hende ud af det mørke sted hun
befinder sig, og de dyr hun har berøring med hjælpes heller ikke af mere
snak. Og dem oplysende/afskrækkende værdi af advarslerne mod hende
opretholdes ikke længere, når nytilkomne læser trådene, og må undre sig
over, hvem der er mest afsporet.

Jeg har holdt meget af at læse med her, og kigger nok forbi igen om en
rum tid, for at se om tingene har ændret sig til det bedre. Indtil da,
giv Jeres katte et ekstra knus fra sibilingerne her på Lolland.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Helle

Dato : 30-12-05 15:53

> [...]
> tid, for at se om tingene har ændret sig til det bedre. Indtil da, giv
> Jeres katte et ekstra knus fra sibilingerne her på Lolland.

Det vil jeg nok give dig ret i...