langt tid siden
Fra : Broxgaard

Dato : 29-12-05 13:28

hej

Det er langt tid siden at jeg har skrevet her inde... men tiden har ikke
være til det..

TIl dem af jer som kan huske mig så vil jeg sige at miss candy har vi ikke
mere. Hun have problemer med sine nyre så vi valgte at få hende aflivet..

men men vi har da fået 2 kattekillinger som i vil kommer til at høre og se
mere til... for jeg går snart igang med at får billeder hjemmeside op igen
og så bliver det om de 2 katte vi har nu..

det var alt her fra... god bagjul til alle og godt nytår..

--
Mvh.
Daniel

Fra : Kate

Dato : 29-12-05 14:06

"Broxgaard" <broxgaard@adslhome.dk> wrote in

> TIl dem af jer som kan huske mig så vil jeg sige at miss candy har
> vi ikke mere. Hun have problemer med sine nyre så vi valgte at få
> hende aflivet..

Nej, hvor trist, Daniel. Hun blev da ikke ret gammel, vel?
Men med 2 killinger i huset får i sikkert rigeligt med liv og glade
dage. Der er ikke noget der kan få lattermusklerne i gang en sådan et
par killinger. Tillykke med de 2 små nye.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-12-05 14:35

Hej Daniel

Dejligt at høre lidt fra dig igen ) selv om det var trist med Candy
men de to små skal bringe humøret op igen.

Et rigtig godt nytår til dig osse )

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : JR 2610

Dato : 29-12-05 20:07

Hej Daniel.
Synd at høre om Miss Candy Du var jo så glad for hende...
Glæder mig til at se dine to nye missere

Mvh Ann

Fra : broxgaard

Dato : 30-12-05 20:49

det skal lige siger at vi brugte over 4000 kr på dyrelæge til hende...

jeg regner med at her starte af det nye år kommer der lige nogle billeder af
de 2 dejlige unger vi har nu så i kan se dem...

Daniel
www.anti-bums.dk