Gamle gnavne katte - og Lottie
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 28-12-05 17:14

Blot for at få luft, jeg har jo lille hittemis Lottie gående og vente på jeg
finder hende et nyt hjem og har nu valgt at lade hende gå sammen med Miver
og Mulle...

Men mon det passer de to gamle kattebasser at værdige hende andet en hvæs og
sprutteri ?

Lottie forsøger ustandselig at nærme sig dem fordi hun vil lege og være kat
blandt katte....det _gider_mine to gamle fjolser slet, slet ikke *suk*

Så hvis nogen kender nogen der har lyst til en ret legesyg, men lidt
reserveret kær lille hunkat, der er steriliseret, øremærket, vaccineret,
dyrlægetjekket og ca. ½ år så sig endelig til, da det er hjerteknusende at
se hende forsøge og forsøge at få kontakt med hø-nisserne uden held.

Se Lottie hér: http://kortlink.dk/28g7
Hun er også på vildkat.dk, under killinger
Lottie sælges for 500kr til dækning af dyrlæge, og sælges med kontrakt
--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Kari Eiffert

Dato : 28-12-05 17:42

Hej!

Hvor er det ærgerligt at hun ikke fået et nyt hjem endnu Og hvordan gik
det med Ida (som vist ikke hedder Ida mere?)

Mvh Kari

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_x@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43b2b9c4$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 29-12-05 08:15

<klip>Og hvordan gik det med Ida (som vist ikke hedder Ida mere?)

Det går fint, Ida skiftede først køn så hjem og navn, så nu hedder _han_
Pelsen og bor hos Karen i Harpelunde på Lolland. Han har det som blommen i
et æg, og er ved at æde den nye familie ud af huset *G*...så kan de lære det
:o

Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor
Se min dejlige kat, Mulle hér:

Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-12-05 09:42

Det er da dejligt at høre Sikke noget med alt det kønsskifte, men det er
da godt at de ville have ham alligevel Mon ikke der kommer en familie
til Lottie efter jul? Det håber jeg

meddelelse news:43b38ce9$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 28-12-05 19:21

> [...]
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Hej Heidi
Hvor ser hun bare dejlig ud , håber der snart dukker et godt hjem op
til hende med nogle misser der gider at lege med hende.
Held og lykke med det

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
www.netkatten.dk
Besøg www.kattehandel.dk
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 28-12-05 23:16

Heidi, Miver og Mulles mor skrev i en meddelelse...

> Se Lottie hér: http://kortlink.dk/28g7

Hold da helt op Heidi, hvor er hun altså bare savlelækker og aldeles
bedårende. Jeg fatter heller ikke at der ikke har meldt sig en ny slave til
hende endnu, for hun er da godt nok en hjerteknuser.

Du får to sæt krydsede poter fra mine to redningsmisser (der også stadig
venter) for at det snart lykkes...

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk