Nye tænder kommer skævt frem?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 23-01-06 14:58

Hej med jer,

Vores lille beagle-tæve på lidt over 4 måneder er så småt begyndt at få nye
fortænder. Jeg kan se at de nye tænder lige netop kigger ud, men det er på
indersiden af mælketænderne - altså lige bagved, og umiddelbart sidder
mælketænderne ikke så løst endnu, føler jeg.
Er det noget jeg skal få gjort noget ved med det samme, eller sker der ting
og sager efterhånden som de nye tænder kommer længere frem? I første omgang
drejer det sig som sagt kun om fortænderne, og så er hun jo heller ikke så
gammel endnu.
Hun har *masser* af tyggeben og -legetøj og bruger det alt sammen virkelig
flittigt, så chancerne er der måske for, at naturen nok skal klare det hele
selv?

På forhånd tak for svarene.

--
Jacob

Fra : qfha

Dato : 23-01-06 15:16

Det må komme anpå om du bruger hende til udstilling/avl. Hvis ikke
kan du bare afvente at de falder ud.