M&M - Nu med nyt pivedyr!
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 20:20

Hej Gruppe!

Min Manfred er en dejlig hund. Ham behøver man slet ikke at købe nyt legetøj
til.
Nææhh.. Han finder bare selv på noget. F.eks. stod han glad og logrene midt
i stuen lige før med en ikke helt så lille skrigende rotte.
Han er en dygtig dreng, og han fik meget ros. Men selve aflivningen måtte
Molly hjælpe til med. Det klarer hun så også i et snuptag
Så nu hygger de med tyggeben som belønning.

Hilsen Camilla, Molly og Manse
-Nu med Rottefangere

Fra : pwh

Dato : 22-01-06 20:40

> [...]
> måtte Molly hjælpe til med. Det klarer hun så også i et snuptag
> Så nu hygger de med tyggeben som belønning.

Respekt

/Jens (hvis tåbelige hunde intet fanger)

Fra : fam. Ager

Dato : 23-01-06 06:45

> Respekt
>
> /Jens (hvis tåbelige hunde intet fanger)
>
>---------------

hehe... der skal også en form for inteligens til, jens...(-;

-Hvis store stærke bredskuldrede sofafisende dyr også har fanget rotte..selv
støvet den op og fanget og myrdet, og vogtet over den i mindst en
time....((-;
dyyyygtig dreng..

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 23-01-06 17:49

> hehe... der skal også en form for inteligens til, jens...(-;

Det er jo det jeg mener

> -Hvis store stærke bredskuldrede sofafisende dyr også har fanget
> rotte..selv støvet den op og fanget og myrdet, og vogtet over den i
> [...]

Her i huset er katten den eneste jæger,
men det er han så til gengæld også

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 23-01-06 18:35

> Det er jo det jeg mener

> Her i huset er katten den eneste jæger,
> men det er han så til gengæld også
>
> /Jens

det er mine to også, de jager både hunde og mus..GG!
cairnterrieren er også en god jæger, emma fatter ikke en bjælde af hvad det
går ud på, hun reagerer dårligt nok, hvis der flyver en flok fasaner op
foran hende, eller en hare der ryger op og flygter på marken.. loui, hannen,
er gået på jagt inden han får dem i sigte.. han har en god næse.

mvh. marie